آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 دی ماه 1401 = 02-01 2023

رژیم خامنه‌ای؛ در بُعد امنیتی ابرقدرت شدیم/تبدیل معترض به جنازه!

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه سنت الهی است که امام زمان را برای ظهور باید یاری کنیم، گفت: امام زمان وقتی می آید که نیرو پیدا کند. نیرویی که بر نیروی مخالف امام زمان غالب شود و این انقلاب و جمهوری اسلامی ماموریتش ایجاد قدرت برای امام زمان و ظهور است.

به گزارش ایسنا، مهدی طائب در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم خطاب به آنها با بیان اینکه فرمایشات رهبری را خوب گوش کنید افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ابعاد آن را خواص نفهمیدند اما دشمن فهمید و ما به امروز رسیدیم و به برکت خون حاج قاسم قدرت ایجاد شده و تنها بخشی از کار مانده است.

وی بیان کرد: باید در سه مرحله نظامی، امنیتی و اقتصادی ابرقدرت بشویم که در بُعد نظامی و امنیتی ابرقدرت شدیم و در حوزه اقتصادی آغاز شده و این کار با اقتصاد مقاومتی عملی می شود.

بازگشت جریان اصولگرا؛ تبدیل معترض به جنازه!

سایت امتداد نوشت: با فروکش کردن اعتراضات جریان قدرت یکدست شده، به تنظیمات کارخانه بازگشته است. گشت ارشاد آرام آرام و با ارسال پیامک های کشف حجاب برای صاحبان خودرو، درحال بازگشت است. رفتاری که نشان می‌دهد همه حرفهایی که در این چند ماه زده میشد برای ساکت کردن مردم بود و هیچ اعتقادی به اعتراض مردم ندارند. مشکل آنها اساسا «نفس اعتراض» است که آن را حق مردم نمی دانند. اگر تا امروز هم سکوت کرده بودند، اگر تا امروز زنانی که بدون حجاب در خیابان راه می‌رفتند را می‌دیدند اما با آنها کاری نداشتند به این خاطر بود که احساس ضعف می‌کردند و بر این باور بودند که قدرت مقابله با آن را ندارند. اما امروز و بعد از آرام شدن فضای اعتراضات به جای آنکه به حل مساله به صورت ریشه‌ای بپردازند کار خود را از سر گرفتند.

این مساله تنها در ارتباط با اجتماع صورت نگرفته است. جریان‌های سیاسی هم از این سفره بی بهره نیستند. جریان حاکم در قدرت که سال گذشته مدعی بود از مخالفانش هم نظرخواهی می‌کند، در میانه اعتراضات اصلاح‌طلبان را به جلساتی دعوت می‌کرد تا نظر آنها را جویا شود. اما حالا حملات را آغاز کردند.

روزنامه جوان (وابسته به سپاه) در یادداشتی عملکرد اصلاح‌طلبان در اعتراضات اخیر را بدتر از منافقان صدر اسلام ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر اینکه «اصلاح‌طلبان درون کشور دنبال اغتشاش نبودند و از اغتشاش استقبال نکردند» نوشت: «اما همه آنچه انجام دادند بدتر از کار منافقان مدینه در صدر اسلام بود»

از آن بدتر سایت رسا وابسته به جریان پایداری قم بود که در یادداشتی مدعی شده که اعتراضات اخیر با «همراهی جنبش فواحش، همجنس‌گرایان، بهایی‌ها، منافقین و تجزیه‌طلب‌ها» بوده که «مجموعه‌های بدنام فوق الذکر در حکم فشار از پایین» را داشتند تا «در چانه‌زنی‌های سطوح عالی، خواسته‌های دشمنان نظام را فاکتور کرده و امتیازات لازم را که همان تسلیم‌پذیری در مقابل نظام سلطه است، به دست آورند!».

سایت امتداد نوشت: از نگاه این جماعت تنها راه حل همان است که در تفکر کیهان نشینان است (اعدام). راه حل آنها تبدیل هر معترضی به یک جنازه است و فکر می‌کنند به این ترتیب راحت می‌توان حکمرانی کرد. خواسته آنها این است که امور اجتماعی، سیاسی، و حتی اقتصادی را به یک امر امنیتی تبدیل کنند تا موضوع را با مرگ و حذف خاتمه دهند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: