آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 دی ماه 1401 = 02-01 2023

واحد درسی مکتب حاج قاسم/امام جمعه سرپرست شهر صنعتی شد

دستیار و مشاور عالی خامنه ای گفته: حضرت امام (ره) دو رخداد انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را رهبری کردند و بعد از آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی جبهه مقاومت از شرق مدیترانه تا شرق آسیا را حمایت کردند؛ زیرمجموعه این رهبری را حاج قاسم سلیمانی بر عهده داشت که با شجاعت، تدبیر و حضور در میدان، حتی دیپلماسی آن را اداره می‌کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، پاسدار یحیی صفوی در همایش مکتب سلیمانی که در دانشگاه عالی دفاع جهادی برگزار شد، گفت: آخرین بار با ابومهدی المهندس درباره چگونگی سازماندهی حشد الشعبی سه ساعت در کربلا گفتگو کردم؛ فرمانده‌ای که در جنگ تحمیلی مسئولیت مهندسی رزمی سپاه بدر را برعهده داشت و به زبان فارسی هم صحبت می‌کرد. مطمئن هستیم که جبهه مقاومت در آینده نظم جدید جهانی را در برابر استکبار رهبری خواهد کرد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.

امام جمعه، سرپرست شهر صنعتی البرز شد!

امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات ابراهیم رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز که اولین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است، منصوب شد!

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، "حجت الاسلام مسعود خمسه‌ای" که رئیس ستاد انتخابات رئیسی بوده به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز منصوب شد. امام جمعه موقت و رئیس ستاد رییسی در الوند در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در رزومه کاری خمسه‌ای وجود دارد.

همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال 96 شهر الوند را بر عهده داشت.

شرکت شهرصنعتی البرز 27% سهام انبارهای عمومی شهرصنعتی البرز 26% سهام شرکت شهرصنعتی رشت و 77% سهام شرکت شهرصنعتی کرمانشاه را نیز در تملک خود دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: