آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 دی ماه 1401 = 04-01 2023

بسیجی که به دایی توهین کرد کیست؟ استوری علی کریمی+فیلم

داستان شبکه افق و علی دایی را حالا تقریبا همه می‌دانند. در برنامه جهان‌آرا فردی به عنوان کارشناس حاضر شد و اظهاراتی بحث برانگیز درباره علی دایی داشت. او از این گفت که دایی قهرمان ما نیست و به خاطر قد بلندش توپ به سرش می‌خورد و گل می‌شد. همچنین در بخشی جنجالی‌تر گفت که با خروج علی دایی از ایران، کشور تطهیر می‌شود. (فیلم زیر)

به گزارش فرارو، بسیاری درباره فرد مذکور صحبت کرده‌اند، ولی کارشناس شبکه افق «امیرحسین حاجی نصیری» است. درباره اینکه او کیست و چطور سر از شبکه افق درآورده «ایسنا پلاس» معرفی کوتاهی کرده و نوشته که حاجی نصیری یک جانباز مدافع حرم است که در سال ۹۴ بر اثر اصابت تیر مجروح و قطع نخاع شد. جانبازی که ۷سال است روی ویلچر نشسته است و در دوران نقاهتش قاسم سلیمانی به عیادتش رفته‌است و همین سبب شهرت او شد و حالا در شب سومین سالگرد کشته شدن او به عنوان مهمان به برنامه تلویزیونی «جهان آرا» دعوت شد.

حاجی نصیری گاهی در برنامه‌های صداوسیما حضور پیدا می‌کند و به عنوان کارشناس به گفتگو در خصوص مسائل مختلف می‌پردازد.

حمایت دوباره علی کریمی از علی دایی

اظهارات این فرد علیه علی دایی اسطوره فوتبال ایران روی آنتن زنده جنجال‌های زیادی به راه انداخته است. این فرد با گفتن این جملات: «علی دایی قدش بلند بود، توپ می‌خورد به سرش! این‌ها قهرمان ما نیستند. قوه قضائیه ممنوع‌الخروج نکند تا این‌ها بروند و کشور تطهیر شود.» کنایه‌های تندی علیه یکی از برترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان مطرح کرده است.

بعد از اظهارات این فرد علی کریمی پیشکسوت فوتبال ایران که در خارج از کشور به سر می‌برد با انتشار یک استوری که یک یادداشت در حمایت از علی دایی است به حمایت از علی دایی پرداخت. (تصویر زیر)


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=MI_LWgL9624

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی January 5, 2023 01:02 AM

سرت پنهان
پنهان بود سرت در شورت علی ریشی
و بارها توپ خورد بر کله ات یارو بسیجی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: