آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 دی ماه 1401 = 04-01 2023

پاسداری که در مقابل خانه‌اش در تهران به هلاکت رسید، کیست؟

یکی از سرکردگان بسیج در تهران سه‌شنبه ۱۳دیماه هدف ۴گلوله افراد مسلح قرار گرفت و به هلاکت رسید. خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه تروریستی قدس از او با عنوان قاسم فتح‌اللهی پاسدار سپاه محمد در تهران نام برده است.

تسنیم نوشت: وی در درب منزلش هدف ۴گلوله قرار گرفت. قاسم فتح‌اللهی فرمانده پایگاه بسیج موسوم به ثارالله در محله مختاری نیز بود.

بی بی سی هم در گزارشی گفت: پس از آنکه منابع خبری نزدیک به سپاه پاسداران از کشته شدن فرمانده یکی از پایگاه‌های بسیج شهر تهران به ضرب گلوله در مقابل خانه‌اش خبردادند، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتطامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در حال بررسی حادثه خیابان مختاری و شهادت قاسم فتح‌الهی از پاسداران سپاه محمد است.

قاسم فتح‌اللهی پاسدار سپاه محمد سه‌شنبه شب در مقابل درب منزل به ضرب چهار گلوله هدف قرار گرفته و نیروی انتظامی در حال بررسی دلیل حادثه است.

بر اساس این گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفته است «از آنجایی‌که در تحقیقات پلیس، علائم سرقت از آپارتمان های اطراف محل حادثه نیز مشهود است، کارشناسان پلیس پایتخت ‌این حادثه را با ابعاد مختلف بررسی و تحلیل می کنند و نتایج آن متعاقبا اعلام می شود.».

در جریان اعتراضات سراسری ایران که حدود چهار ماه است ادامه داشته است، شماری از نیروهای حکومت هم کشته شده‌اند که رسانه‌های حکومت و مقامات جمهوری اسلامی کشته‌شدن آنها را به معترضان نسبت داده و برخی شهروندان را در محاکمه‌های شتاب‌زده و بدون شفافیت و روند قضایی لازم، متهم و محکوم کرده‌اند و برای برخی حکم اعدام هم صادر کرده‌اند.

سپاه پاسداران در این دوره اعتراضات هم نقش محوری در سرکوب معترضان داشته است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: