آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 دی ماه 1401 = 07-01 2023

در کشور ما ضحاک ولایت به وقت اذان صبح خون می‌ خورد + فیلم

ضحاک مار به دوش ولایت، امروز خون دو جوان دلاور ایرانی دیگر را برای حفظ حکومت ننگینش نوشید، اما جوانان ایران زمین عزم جزم کرده‌اند ضحاک خون آشام را به زیر بکشند

اعدام محمد مهدی کرمی و محمد حسینی دو معترض دیگر امروز واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است. شماری از چهره‌های ورزشی و هنری با گذاشتن پست‌هایی در صفحات شبکه‌های اجتماعی‌شان در این مورد نوشتند.

علی کریمی، فوتبالیست سابق که به یکی از چهره‌های اعترضات اخیر تبدیل شده، در اینستاگرام خود در استوری نوشته: «آی وطن، بی‌کس وطن، تا بیدار نشیم، بی‌دار نمی‌شیم.»

گوگوش نیز ویدیویی از شعار دادن مرگ بر جمهوری اسلامی در کنسرت اخیرش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و در استوری خود نوشته: «به نام پیامبر اسلام، دو محمد را کشتند. مرگ بر جمهوری اسلامی»

پرستو صالحی، بازیگر نیز نوشته: «در کشور ما با هر اذان بیداد می‌کنند، اعدام می‌کنند. موذن اذان نگو، در کشور ما ضحاک به وقت اذان صبح خون می‌خورد، موذن اذان نگو.» (فیلم زیر)

حمید فرخ‌نژاد، بازیگر دیگر نوشته: «بکش آقا بکش! نشود یک ماه گذشته باشد و تو کسی را اعدام نکرده باشی! چون لای خرمن این ناله‌ها یک آه قایم شده که نمیدانم کی و از حنجره کدومشان در میاید، ولی قطعا در میاید و شلیک میشود.»




www.youtube.com/watch?v=dxCGgx1Lnbo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



فرهاد January 7, 2023 12:41 PM

فقط یک حمله نظامی می‌تواند مردم ایران را نجات دهد و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mani January 7, 2023 05:53 PM

دوست محترم استعمارگران اگر حمله نظامی نمی کنند بخاطر منافع خودشان است و اگر هم حمله نظامی کنند باز هم بخاطر منافع شان است باور کن که اصلا نیازی به حمله نظامی بیگانگان نیست اگر وفقط اگر قشر خاکستری ( ۲۵-۴۵ ساله) از توهم و ترس بیدار شوند آنزمان کار این جانیان و تبهکاران حاکم شده بر ایران تمام است دیگر صحبت استفاده از ۵ یا ۱۰ عدد کوکتل مولتف نیست بلکه صحبت از هزاران و دهها هزار کوکتل مولتف خواهد بود ،صحبت از حرکت میلیونها انسان برای نابودی حتمی این اهریمنان خون آشام خواهد بود این درست است که آخوندهای جانی و تبهکار تمام آدمکشان را بزیر پرچم سیاه شان با اسم های مختلف جمع کرده اند و آنها را به کشنده ترین سلاح ها و برای کشتن انسانها مجهز کرده اند اما اگر بقیه مردم ایران بیدار و آگاه شوند تمام این تبهکاران شکست خواهند خورد و بطور کامل نابود خواهند شد
ملت افغانستان ملتی است که کوچکترین تکامل آگاهی در آنان بوقوع نپیوسته است اگر چنین میشد انها از فرصتی که حضور نیروهای امریکایی برای آنان بوجود آورده بودند نهایت استفاده را برای تکامل جامعه خود ( توجه: جامعه از انسانها تشکیل شده است) انجام میدادند طالبان ها عقب افتاده ترین و پست ترین قشر جامعه آنجا هستند درست بمانند آخوندهای متعفن ایران امکان ندارد در جامعه ای که آگاهی و تکامل اتفاق افتاده است آخوند، طالبان‌داعش و کلاا اسلامگرا بوجود بیاید آخوندها و طالبانها از جهل جوامع برای هستی و بقای خود تغذیه می کنند و به همین علت است که مردم افغانستان دوباره گرفتار طالبانها شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: