آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 دی ماه 1401 = 10-01 2023

مردم ایران چهره واقعی خامنه‌ای را برای همه جهان افشا کردند

به گزارش رادیو فرانسه، روزنامه فرانسوی نوشته: اعدام‌ها در ایران از جمله اعدام مهدی کرمی و سید محمد حسینی بر پایۀ اعترافات اجباری صورت می‌گیرند و هدف ملاهای حاکم بر ایران از این اعدام‌ها مرعوب کردن بیشتر مردم و خفه کردن اعتراض‌ها است. اما، برخلاف انتظار ملاها اعدام جوانان معترض که گاه به خاطر به آتش کشیدن یک سطل زباله صورت می‌گیرد، از قرار خشم معترضان را تشدید می‌کند.

در همین حال به گفته نخست وزیر اسرائیل؛ مردم ایران چهره واقعی و زشت رژیم سرکوبگر را برای همه جهان افشا کردند.

ایران اینترنشنال در گزارشی گفت: در آستانه دیدار مقام‌های آمریکایی از اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور گفت که زمان آن فرا رسیده تا اسرائیل و آمریکا در کنار دیگر کشورها به برای مقابله با حکومت ایران صف‌آرایی کنند.

نتانیاهو در یک سخنرانی خطاب به مدیران لابی طرفدار اسرائیل در کنگره آمریکا، آیپک، افزود: «من مشتاقانه منتظر گفت‌وگو در این باره با رییس‌جمهوری ایالات متحده، جو بایدن هستم.»

به گفته نخست‌وزیر اسرائیل، امروز بیش از هر زمان دیگری در این موضوع بین اسرائیل و ایالات متحده اتفاق نظر وجود دارد.

نتانیاهو در خصوص ایران با بیان این که مردم شاهد ظلم داخلی رژیم به شهروندان و اعدام معترضان برای آزادی هستند، گفت: «اکنون به برکت مردان و زنان شجاع ایرانی، همه دنیا آنچه را که ما می‌بینیم، می‌بینند.»

او افزود: «این یک رژیم وحشتناک، افسرده و تروریستی است.»

پیشتر نتانیاهو گفته بود اسرائیل شدیدا «قتل» محمدمهدی کرمی و محمد حسینی را محکوم می‌کند و «در کنار شهروندان ایران ایستاده که برای رسیدن به پایه‌ای‌ترین حقوق انسانی، جان خود را کف دست گرفته‌اند».

او در ادامه گفت: «مردم ایران چهره واقعی و زشت رژیم سرکوب در تهران را برای همه جهان افشا کردند.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: