آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 دی ماه 1401 = 16-01 2023

"هستی" با موهای زیبایش با باتوم پاسداران برای همیشه به کما رفت

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان از ناامیدشدن پزشکان از به هوش‌آمدن هستی حسین‌پناهی خبر داده است؛ دانش‌آموز ۱۶ساله اهل دهگلان کردستان که از ۱۹ آبان در پی حمله مأموران حکومتی به کما رفت.

این منبع با اعلام این خبر افزود: با توجه به سطح خیلی پایین هوشیاری و دیگر علائم حیاتی، پزشکان از به‌ هوش‌آمدن هستی قطع امید کرده و پیشنهاد ترخیص و نگهداری از او در منزل را داده‌اند.

هستی حسین‌پناهی یکی از دانش‌آموزان اهل روستای قروچای از توابع دهگلان در استان کردستان است که ۱۹ آبان با ضربه باتون مأموران حکومتی به سرش در جریان سرکوب اعتراضات سراسری به کما رفته است.

در آن زمان شورای هماهنگی فرهنگیان به‌نقل از منابع محلی اعلام کرد که پدر هستی تهدید شده تا بگوید دخترش از ماشین خود را به بیرون پرت کرده، اما مادرش می‌گوید که در مدرسه او را با باتون زده‌اند و اثر باتون روی سرش کاملاً مشخص بود.

باتوم راهگشاست

روزنامه جوان وابسته به سپاه جهل و جنون پاسداران امروز نوشت: ماموری که برقراری امنیت از وظیفه ذاتی اوست در راستای وظیفه خود از قوه قهریه و باتوم هم باید استفاده کند.

این منبع حکومتی نوشت: برای برقراری امنیت و ایجاد ثبات در جامعه اگر لازم باشد باتوم می‌تواند راهگشا باشد. یعنی همان کاری که در فتنه‌ها و اغتشاشات یکی دو دهه اخیر در کشور انجام شد.





بهرام January 16, 2023 01:52 PM

مزدوران باتوم به دست علی خامنه ای تا جایی شناسایی شده اند که اکثرا عکسهای آنها برای چندین بار در مکانهای مختلف گرفته شده
این مزدوران نزدیک به 600 کودک و نوجوان را در این سه ماهه و 1500 نفر را در سال 98 به قتل رسانده اند و آنها به اتهام جنایت علیه بشریت روبرو هستند و در فردای سرنگونی خامنه ای محاکمه خواهند شد
روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران و بسیج خامنه ای از کسانی هستند که به نام آتش به اختیاران بچه کشی خامنه ای به حساب می آیند و همگی به همراه سران نظام و عامران به معروف و مداحان بدون محاکمه اعدام خواهند شد
حتی مزدوران لباس شخصی و نیروی انتظامی و خبرچینهای خامنه ای در همه محله های شهرها و روستاهای مختلف یکی یکی با عکس و مدارک شغلی و عکس همراهانشان و خودرو شناسایی شده اند و روزگار سختی در انتظار آنهاست و آینده ای در این آب و خاک ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: