آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 دی ماه 1401 = 16-01 2023

فیلم؛ چگونه زمستان سخت بر سر حکومت دروغ خامنه‌ای آوار شد؟

آغاز داستان زمستان سخت به تابستان و اوایل پاییز امسال برمی‌گردد که در میانه آخرین دور مذاکرات در وین به منظور احیای برجام، ناگهان تز به تعویق انداختن مذاکره تا فرا رسیدن فصل زمستان مطرح شد. این تز که ظاهرا از سوی مشاوران سیاست خارجی دولت رئیسی مطرح شد، اساس استدلال‌اش بر این مبنا بود که در نتیجه کاهش حداکثری و حتی قطع جریان صادرات گاز روسیه به اروپا، کشور‌های این قاره در فصل زمستان با بحرانی بزرگ مواجه خواهند شد و آن‌گاه زمان گرفتن امتیازات و بر کرسی نشاندن تمامی مطالبات در مذاکرات برجامی فرا خواهد رسید.

سایت داخلی "فرارو" نوشت: منطق ساده و البته قطعی بازی در عرصه مناسبات بین‌الملل، بر این مبنا است که هیچ بازیگری در مواجهه با یک بجران یا بحران‌های پیش‌رو دست بسته نمی‌نشیند تا این‌که بحران او را فلج کند؛ مخصوصا اگر این بازیگر کشور‌های غربی توسعه یافته باشند! این که چنین تصور شود در آینده چنان مصیبتی گریبان‌گیر یک یا مجموعه‌ای از بازیگران می‌شود که می‌توان از درون آن‌ها برای خود فرصت‌ها و امتیازاتی دست‌وپا کرد، بیشتر رویکردی ایدئالیستی و توطئه‌نگرانه به جهان سیاست است.

فیلم زیر: گوش کنید به سخنان این هموطن در شهر تهران





www.youtube.com/watch?v=_ZFAONDbbIM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: