آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 دی ماه 1401 = 16-01 2023

مردم در قهر اجتماعی بسر می‌برند گندمی که کاشتیم گلابی نمی شود

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اکثریت مردم ایران نماینده واقعی خود را در این مجلس ندارند، گفت: «با بحران جامعیت و بحران نمایندگی قاطبه مردم مواجه هستیم.»

احمد علیرضابیگی، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، افزود: «وقتی که این مجلس حرفی جدا از خواست، مطالبه و منفعت مردم می‌زند و در مقابل شفافیت آرا مقاومت می‌کند، نمی‌تواند تحول‌آفرین باشد و ریل [سیاستگذاری] را عوض کند.»

او به رد صلاحیت‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس اشاره کرد و افزود: « در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی تصور برخی این است که مردم عقل‌شان نمی‌رسد و ما باید به جای آنها تصمیم بگیریم ... نمی‌خواهیم بپذیریم مردم آگاه هستند و دسترسی‌های بالا دارند.»

این نماینده مجلس از «قبیله‌گرایی» درعرصه سیاست کشور انتقاد کرد و گفت: «این قبیله‌گرایی سیاسی سبب می‌شود از خطاها چشم‌پوشی شود.» علیرضابیگی تاکید کرد که نه در عرصه اقتصاد و نه در عرصه سیاست، «نقشی به مردم سپرده نشده است».

او تأکید کرد: «بسیار عجیب است چه در حوزه اقتصاد و سیاست چه در حوزه اجتماع نمی‌پذیریم مردم سمت دیگر رودخانه هستند ما هم سمت دیگر رودخانه ... ولی ترجیح می‌دهیم به همین وضعیت که مردم در قهر اجتماعی به سر می‌برند روزها را بگذرانیم و انتظار داریم گندمی که کاشتیم نتیجه‌اش گلابی شود که این امکان‌پذیر نیست.»

در جریان اعتراضات سراسری ایران، نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه‌ای خواستار اعدام معترضان شدند. این بیانیه نمایندگان مجلس با واکنش‌های منفی بسیاری از جمله از سوی مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان روبه‌رو شد. بر اساس آمار رسمی، در آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی، اکثریت واجدین شرکت در انتخابات این رای‌گیری را تحریم کردند.



ایران فردا January 16, 2023 03:12 PM

این فرصت طلبان و جریه خواران این فرقه جنایتکار تبهکار در کشتن و سرکوب کردن این ملت نجیب شریک بوده اند ٫ این جنایتکاران دروغگو در همین کابینه آدم کشان به آخرین دست و پا زدن برای نگهداری این آخوند های جانی کوشش میکنند ٫ دروغ بلقور میکنند ٫ اعدام میکنند ٫ بهترین جوانان آزاده ما را از پشت بام ها به پائین پرت میکنند و به قتل میرسانند ٫ این جنایات ٫ این تجاوزات امکان ندارد ٫ جز کمک یک بازوی جنایتکار مسلح ٫ این سپاه سرکوب گر کودک کش ٫ میدزدد ٫ میکشند دروغ می‌گوید و به پاکترین دختران ما تجاوز میکند
تا دیر نشده بدنه سپاه و ارتش و افراد این کابینه ادم کشان که دستشان به خون ملت ما آغشته نیست از این جانیان اظهار برائت کنند و به دامن ملت برگردنند ٫ ایران فردای ما٫ ایران ملت ایران است ، ایران سکولار بدون این جنایتکاران عمامه به سر متهجر و کودک کش است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: