آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 دی ماه 1401 = 17-01 2023

فیلم؛ سخنان دردناک یک هموطن دست پینه‌ بسته‌ در سرمای تربت‌جام

در شبکه های اجتماعی گفته شده تعدادی از هموطنان خود را به تربت جام رسانده‌اند تا به مردم محروم کمک کنند. در این بحران‌ها اولین کسانی که رنج می‌برند دست پینه‌ بسته‌ها هستند. فیلم زیر: گوش کنید به سخنان این هموطن محروم خراسانی.

متاسفانه در این اوضاع بحرانی هیچ چشم‌اندازی جز وعده وعید و حرف های پوشالی از طرف عوامل حکومتی دیده نمی‌شود و حتی مثل استانداری خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان، برای روز سه‌شنبه خبر داده‌اند و مشخص است که قصد دارند با کوچک‌نمایی خبر و اعلام تدریجی بحران، سه‌شنبه را به روزهای پایانی هفته چسبانده و از این ستون به ستون هفته بعد بروند.

این در حالیست که ایران در میان ۲۰کشور مهم دارای منابع گازی در رتبه دوم قرار دارد و این منابع به قدری سرشار است که حتی از کشورهای بزرگی هم‌چون آمریکا و کانادا نیز گاز بیشتری در دل خود دارد.

اگر یک حکومت دلسوز ملی سر کار بود و درآمد کلان نفت و گاز خرج مردم و مملکت می‌شد اولا هیچ وقت این بحران ها پیش نمی‌آمد و ثانیا می‌شد با حل نیمه خالی لیوان از نیمه پُر آن حداکثر استفاده را کرد. مثلا در همین بارش برف امسال که بیش از یازده درصد از مساحت ایران را در بر گرفته است، با این همه ثروت مجانی و خدادادی می‌شد برای پر کردن ذخایر و منابع آبی کشور استفاده کرد تا تابستان سال بعد آب مردم تأمین باشد ولی همه اینها به‌ دلیل وجود نظام ولایت فقیه فعلا تعلیق به محال است.





www.youtube.com/watch?v=nwuy2pfZWGw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: