آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 دی ماه 1401 = 19-01 2023

فیلم؛ خامنه‌ای در چند قدمی سرنوشت صدام و قذافی: وحشت کرده اند

توئیت سناتور دموکرات باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا: کشورهای اروپایی باید در مورد سپاه پاسداران به‌عنوان چیزی که هست: یک سازمان تروریستی، به ما بپیوندد. سپاه پاسداران مسئول بمب‌گذاری، حملات موشکی، قاچاق اسلحه، ترورها و تکثیر پهپادهای انتحاری در سراسر جهان است...

همزمان سخنگوی وزارت‌ خارجه آمریکا در سخنانی با اعلام همکاری آمریکا و اروپا برای مقابله با تهدیدهای سپاه پاسداران گفت: هیچ صادر کننده تروریسمی شرورتر از رژیم ایران در عرصه بین‌المللی وجود ندارد. هیچ اختلاف‌نظری بین ایالات متحده و متحدان اروپایی ما در این مورد وجود ندارد.

او در سخنان خود با اشاره به تصویب طرح پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اضافه کرد: این اقدامات در اتحادیه اروپا نشانه به‌رسمیت شناختن رژیم ایران به‌عنوان حامی اصلی تروریسم در جهان است. آمریکا، اروپا و کشورهای سراسر جهان شاهد بوده‌اند که سپاه پاسداران به‌وضوح تمایل نفرت‌انگیز خود را برای گرفتن جان انسانهای بی‌گناه در عملیات‌هایش نشان داده است.

نگرانی شدید رژیم خامنه ای از اقدام اروپا

خبرگزاری فارس امروز نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، طرحی دوفوریتی را آماده کردند که با تصویب آن نیروهای مسلح کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سوی ایران به عنوان تروریست قلمداد می‌شوند.

خبرگزاری ایرانا هم نوشت: در پی صدور بیش نویس قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، وزیر خارجه دولت رئیسی ضمن انتقاد شدید نسبت به رویکرد احساسی پارلمان اروپا، آن را رفتارنسنحیده و نادرست دانست.

امیرعبداللهیان افزود: متاسفانه ما امروز شاهد صدور پیش نویس یک قطعنامه احساسی، تند و غیر حرفه ای از سوی پارلمان اروپا بودیم که در تعارض با عقلانیت سیاسی و مدنیت است. ما بارها گفته ایم که سپاه پاسداران یک نهاد رسمی و حاکمیتی است که نقش مهم و حیاتی در تامین امنیت منطقه به خصوص در مبارزه با تروریسم داشته و دارد!!

امیرعبداللهیان افزود: اقدام پارلمان اروپا در اتهام تروریستی خواندن این نهاد امنیت آفرین (!!)، به نوعی شلیک به پای خود اروپاست.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی با اشاره به واکنش قانونی و قوی مجلس شورای اسلامی به پارلمان اروپایی هشدار داد که به تبعات منفی این رفتار احساسی خود بر اروپا بیندیشند و بر مسیر دیپلماسی، تعامل سازنده و عقلانیت تمرکز کنند. ضرورت دارد در دنیای دیپلماسی به امنیت متقابل احترام گذاشت و به جای پیروی از زبان تهدید و اقدامات غیر دوستانه، افزایش اعتماد متقابل در دستور کار قرار گیرد. در هر صورت پاسخ و واکنش، متقابل خواهد بود.

فیلم زیر: رژیم خامنه‌ای به چند قدمی سرنوشت صدام و قذافی رسیده است




www.youtube.com/watch?v=MEUHIic03Fc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: