آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 دی ماه 1401 = 19-01 2023

انگلیس؛ وقتی شعارنویسان رفتند روس‌ها آمدند عکس گرفتند!+فیلم

خبرنگار ایسنا به نقل از یکی از شاهدان شعارنویسی روی دیوار سفارت انگلیس در تهران نوشت: سفارت روسیه همین روبروست. بعد از شعارنویسی روس‌ها آمدند و عکس گرفتند.

وارد یکی از فروشگاه‌ لوازم صوتی روبروی سفارت می‌شوم. یکی‌شان می‌گوید انگار پنجشنبه گذشته برای شعار نویسی آمده بودند. قبل‌تر هم شعار نویسی کردند. همان ایام روبروی سفارت انگلیس هم تعدادی جمع شدند، مداحی کردند و سینه زدند.

به نظرم برای کارزاران سفارت انگلیس مهم نیست اصلا کسی روبروی سفارت‌شان چه کاری انجام می‌دهد. حتی همین شعارنویسی‌ها هم مهم نیست. اما برای ما ایرانی‌ها وجهه خوبی ندارد. سفارت روسیه همین روبروست. بعد از شعارنویسی روس‌ها آمدند و عکس گرفتند.

همین تصاویری که درنهایت به نام ما ایرانیان در فضای مجازی و فضای بین الملل قرار است دست به دست شود، علیه ما خواهد بود. ساختمان سفارت؛ یک ساختمان قدیمی است. با این شعارنویسی‌ها هم به یک بنای قدیمی آسیب رسانده‌اند و هم چهره شهر زشت شده است.

شما اگر می‌خواهید پیگیر این موضوع باشید؛ ببینید ایدئولوژی‌ای که به این افراد چنین اجازه‌ای می‌دهد کدام ایدئولوژی و عقیده است؟

از فروشگاه خارج می‌شوم و خودم را به آن دست خیابان می‌رسانم. از دور دوربین‌های سفارت توجهم را جلب می‌کنند. نزدیک که می‌شوم حدسم درست از آب درمی‌آید. دوربین‌ها را با آتش چراغی یا وسیله‌ای مشابه سوزانده‌اند تا رد سوختگی روی دیوار نیفتد. دوربین‌ها هم آب شده بود. شعارهای دیوار شمالی سفارت یعنی دیواری که در خیابان فردوسی است تازه‌ترند.

از بعضی نوشته‌ها مانند هشتگ علیرضا اکبری و جاسوس انگلیسی اعدام باید گردد می‌توان این را فهمید. ملکه آدم‌کش ,... هم از دیگر نوشته‌های روی دیوار شمالی بود. پول خون۹ میلیون بی‌گناه ایرانی را حساب کنید، روباه شیاد در این کشور جای ندارد، این سرزمین شیران حسینی است.

روی درهای ورودی و خروجی سفارت نیز تصویر قاسم سلیمانی چسبانده شده بود. تابلوی اعلانات هم خالی از شعار نبود و با اسپری قرمز مرگ‌ بر انگلیس بر روی آن نوشته شد بود.

فیلم زیر: یک هموطن در اعتراض به شعارنویسی روی دیوار سفارت انگلیس می گوید: مرگ بر جمهوری اسلامی




www.youtube.com/watch?v=tZpSVLNQ4Gk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



pejman January 20, 2023 06:45 AM

شوربختانه ج ا و عوامل جنایتکارش چنان بی ارزش شده اند که اگر سخنی بگویند که مقداری درستی هم در آن باشد؛کسی خوشنود نمیشود همانطور که همواره از کودتای ۲۸ مرداد هروقت خواسته اند استفاده کرده اند در حالیکه بآن اعتقادی ندارند
کسی که تاریخ دو قرن اخیر ایران را خوانده باشد و یک جو غیرت و وجدان داشته باشد؛ امکان نداره با شعار مرگ بر انگلیس و روسیه مخالف باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: