آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 بهمن ماه 1401 = 21-01 2023

تحولات مربوط به ایران؛ حمله روزنامه آمریکايی به دولت دموکرات

در همان حال که پارلمان اروپا در آستانه رای دادن به تروریستی خواندن سپاه پاسداران بود، فاش شد که رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران با سفیر رژیم تهران در سازمان ملل دیدار داشته است. گرچه گفته می شود تمرکز پیام‌های رد و بدل شده و شاید هم دیدار‌های صورت گرفته بیشتر بر محور آزادی زندانیان دو تابعیتی بوده است.

روزنامه واشنگتن فری بیکن نوشت: به نظر می رسد که دولت بایدن در اعمال تحریم‌ و فشارهای بیشتر علیه رژیم ایران از شرکای بین‌المللی خود عقب مانده است. این در حالیست که حکومت ایران به سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات ادامه می‌دهد. این امر باعث ایجاد نگرانی در میان گروه‌های مدافعی می‌شود که برای پاسخی سخت به سرکوب خشونت‌آمیز معترضان ایرانی فشار می‌آورند.

دولت بایدن اعدام علیرضا اکبری، تبعه ایرانی انگلیسی را محکوم کرد اما هنگامی که از سوی خبرنگاران تحت فشار قرار گرفت، چیز دیگری ارائه نکرد، زیرا آنها این سؤال را داشتند که آیا رویکرد کنونی دولت تاثیر محسوسی بر رژیم ایران داشته است یا خیر.

این روزنامه نوشت: کارشناسان در واشنگتن می‌گویند زمان آن فرا رسیده است که دولت بایدن مذاکرات دیپلماتیک خود را کنار بگذارد و بطور جدید به انزوای رژیم تهران بپردازد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: