آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 بهمن ماه 1401 = 21-01 2023

جزئیات تازه از فاجعه تجاوز به نونهالان فوتبال در حکومت طوسی‌ها

یک سایت داخلی نوشت: در چند روز گذشته تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.

شهرآرا نیوز نوشت: بر اساس صحبت‌های مطرح‌شده از سوی خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندانشان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این نونهالان اکنون از ترس بازگوشدن این موضوع زیر فشار روحی و روانی قرار دارند.

این منبع نوشت: مدیر رسانه سابق تیم شهرخودرو با انتشار یک استوری خبر از یک اتفاق تلخ برای فوتبال مشهد داده است. (تصویر زیر)

درحالی که خبرگزاری ایرنا در واکنش به انتشار خبر تعرض به ۱۵ فوتبالیست نونهال در یک مدرسه فوتبال در مشهد، نوشته که وزیر ورزش از دو هفته پیش از این فاجعه خبر داشته است، اما سخنگوی فدارسیون فوتبال گفته «تخلف مدرسه فوتبال مشهدی را از طریق رسانه‌ها خبردار شدیم»!

ایران اینترنشنال در گزارشی گفت: روز گذشته جواد طاری‌بخش، مدیررسانه‌ای پیشین شهرخودرو در صفحه خود نوشت: «والدین ۱۵ کودک یک تیم فوتبال پایه در شهر مشهد با شکایت از تیم و مدرسه فوتبال به حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مراجعه کرده‌اند و پرونده شکایت این والدین در دادسرای مشهد نیز مفتوح شده است.»

اکنون ایرنا،‌ خبرگزاری دولت مدعی شده: «دو هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارت‌خانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.»

اما احسان اصولی، سخنگوی فدارسیون فوتبال، روایت متفاوت و متناقضی دارد. او گفته: «فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها متوجه شد که چنین موضوعی در یکی از مدارس فوتبال مطرح شده اما تاکنون شکایتی در هیأت فوتبال خراسان‌رضوی یا فدراسیون دریافت نکرده‌ایم. آئین‌نامه‌ها به ویژه آئین‌نامه کمیته اخلاق در اینگونه موارد روشن است. با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در همه استان‌ها نماینده دارد، پرونده‌ای تشکیل شد و وظایف اولیه نیز انجام می‌شود.»

ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: