آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 بهمن ماه 1401 = 22-01 2023

فیلم؛ خواندن بیانیه سپاه تروریستی پاسداران از زبان زنان بیکاره جهان

فیلم زیر: مایا صباغ فعال رسانه‌ای لبنانی که جزو مهمانان جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس جمهور خامنه ای در کنگره "زنان تاثیرگذار جهان" در تهران بود، در برج میلاد از خودش این فیلم را منتشر کرد.

روزنامه سازندگی در این باره نوشت: معلوم نیست چه در سر مسئولان نظام می‌گذرد که در حادترین شرایط سیاسی اجتماعــی و ناگوارترین شرایط اقتصادی در حالی که یکی از مهم‌ترین نیرو‌های نظامی کشور (سپاه) تحت فشار اروپایی‌هاست، همسر رئیس‌جمهور خانم جمیله‌سادات علم‌الهدی که برخی وی را در مقام بانوی اول! می‌ نشانند و می‌خوانند، همایشی درباره زنان تاثیرگذار برگزار می‌کند که ظاهراً جز هدر دادن سرمایه هیچ دستاوردی ندارد. دور افتخار با همسر نخست‌وزیر بورکینافاسو، همسران چند رئیس‌جمهور دیگر کشور‌ها که گره ای از مشکلات ما باز نمی‌کنند چه اهمیتی دارد که از یکسو همسر رئیس‌جمهور و از دیگر سو معاونت امور زنان رئیس‌جمهوری، درصدد برگزاری همایشی با زنانی برمی‌آیند که صدر تا ذیل آن پرسش‌برانگیز است.




www.youtube.com/watch?v=Z0JLXmuaPK8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: