آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 بهمن ماه 1401 = 24-01 2023

با همدستی سپاه وطن‌فروشی خامنه‌ای به روسیه چند برابر خواهد شد

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف گفته: مجلس شورای اسلامی میزبان رئیس دومای روسیه و هیات همراه بود. روابط جمهوری اسلامی و روسیه به دلایل مختلف از جمله همسایگی دریای خزر و دغدغه ها و مشترکات منطقه ای و همچنین همکاری های مشترک بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از اولویت هایی که در روز گذشته مورد بحث قرار گرفت در حوزه نفت و گاز، سرمایه گذاری ها در این حوزه برای عملیات مبادله ای با رویکرد قطب گازی بود. یکی دیگر از نکات مهمی که مورد توجه طرفین قرار داشت موضوع راه ارتباطی شمالی- جنوبی بود که روسیه می تواند از این ظرفیت استفاده کند.

قالیباف یادآور شد: موضوع دیگر مورد بحث که در راس همه مباحث قرار دارد، همکاری های پولی و بانکی بین دو کشور است که بتوانیم در تبادل بین روبل و ریال و همچنین مسائل ارتباطی بین دو بانک مرکزی اقداماتی انجام دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی و روسیه طی یک سال گذشته رشد خوبی در گسترش روابط داشته اند و اطمینان دارم در طول برنامه هفتم توسعه که سیاست ما تقویت رابطه با همسایگان است، روابط بین دو کشور به چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: