آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 بهمن ماه 1401 = 27-01 2023

روزنامه داخلی: طاقت مردم طاق شده است/معاون رئیسی هم هشدار داد

یکی از معاونان رئیسی امروز در مصاحبه‌ای اذعان کرد که اعتراضات گسترده اخیر توسط مردم حکومت جمهوری اسلامی را با چالش امنیتی جدی روبه‌رو کرده است.

محمد دهقان این اعتراضات را بی‌سابقه خواند و گفت: دشمن توانست برای اولین‌ بار در تاریخ انقلاب، چالش امنیتی و سیاسی جدی برای نظام درست کند.

این در حالیست که روزنامه اطلاعات به سران نظام هشدار داده و نوشته است: طاقت مردم طاق شده است.

این روزنامه نوشت: مجددا دلسوزانه هشدار می دهیم که طاقت مردم طاق شده و تداوم بی توجهی و بی عملی در برابر این وضعیت عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت و باعث سوء استفاده های گسترده ای هم خواهد شد.

در واکنش به این هشدارها، امام جمعه خامنه ای در تهران امروز گفت: به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است. ستاد امر به معروف بلندگویی برای دعوت به خیر است. حتی در برخی از استان‌ها سیستمی پیش بینی شده تا اگر در هر اداره‌ای تخلفی صورت گرفت توسط این ستاد به بالاترین مسئول منتقل شود و اگر اقدامی صورت نگرفت آنها وارد عمل شوند.



vatandoost January 27, 2023 05:56 PM

مردم نون ندارند بخورند اینها هنوز بفکر حجاب هستند واقعا که نابودی تمام و کمال این آخوند‌ها تنها چاره نجات این کشور میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهتاب January 27, 2023 06:47 PM

اقاي وطندوست موافقم انقدر اينها احمق و بيسواد و حرومزاده هستن و شكمهاي خودشان سيره فقط به حجاب و اين جفنگيات فيكس شدن مردم دارن ديونه ميشن از گراني و مشکلات اينها در فكر جفنگيات هستن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: