آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 بهمن ماه 1401 = 27-01 2023

فیلم؛ باکو: تصاویری از خروج اضطراری دیپلمات‌های جمهوری اسلامی

در ادامه گزارش‌های متناقض رسانه های حکومتی در ایران در باره انگیزه فرد مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران دقایقی پیش در خبری نوشت که همسر فرد مهاجم در ابتدای سال با کمک دو نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش به جمهوری آذربایجان می‌رود و دیگر برنمی‌گردد.

این در حالیست که این خبر با خبرهای دیگری از سوی رسانه های حکومتی مبنی براینکه فرد مهاجم می‌پنداشته همسرش در سفارت بوده و برای همین به آنجا حمله کرده در تناقض است.

فیلم زیر دیپلمات‌های جمهوری اسلامی را نشان می دهد که در حال خروج اضطراری از سفارت در باکو پس از وقوع حمله مرگبار به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران هستند.

بر اساس برخی گزارش‌ها، در حمله مشکوک به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، عناصر سپاه تروریستی پاسداران نقش داشته‌اند.




www.youtube.com/watch?v=1WiQln02BkE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمدعلی حفظ اللسان January 27, 2023 07:14 PM

بنام خدا متاسفانه انچه که از ظواهر رویدادهای مختلف در سراسر دنیا دررابطه با ایران پیداست ابر وباد و در کاراجرای پروژه ایی که بنظر پیچیده ووسیع وخطرناک و پر هزینه برعلیه ملت ودولت میباشد که از پازلهای اشکار ان همین رویداد مشکوک سفارت جمهوری آذربایجان میباشد بیم ان میرود که ایران وآذربایجان در صورتیکه اگاهانه وعقلانی برخورد ننمایند بی انکه بخواهند در کمین بدخواهان خود گرفتار شوند ونتیجتا هردو متحمل هزینه های پیش بینی نشده وای بسا خطرناک شوند. اظهار نظرات غیر صمیمانه بیمورد وبدون دلیل طرفین ماجرا حاکی از ان دارد که بد خواهان انها نقشه شومی را پیش میبرند هشیار باید بود.

گزارش یا اعتراض به این نظر


کهن دیارا January 28, 2023 01:16 AM

محمدعلی حفظ اللسان ٫بنام کدام خدا ؟ معامله بمب اتم بود که از طریق باکو واز روسها دریافت بشه مثه اینکه باکو زیر بار نرفته و بقیه ماجرا!؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: