آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 بهمن ماه 1401 = 28-01 2023

هشدار نوه خمینی به رهبر: انقلاب بنیان کن با قیام مردمی در راه است

محمدرضا باهنر، نایب رئيس پیشین مجلس شورای اسلامی می‌گوید برخلاف تصور برخی از مسئولین جمهوری اسلامی در خصوص «پایان اغتشاشات» مسئله هنوز باقی مانده و یک جرقه می‌تواند دوباره به بازگشت این روند بینجامد.

این فعال اصولگرا در گفتگوی خود با خبرگزاری فارس می‌گوید: «بعضی از مسئولین فکر می کنند زمانی که اغتشاشات تمام شد مسئله حل شده است، در صورتی که مسئله هنوز باقی مانده است و این آتش زیر خاکستر می شود؛ دوباره یک بهانه ای به وجود می‌آید، دوباره یک جرقه می‌خورد و دوباره یک عده ای شروع به اغتشاش می کنند.»

از سوی دیگر حسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی در نامه‌ای ضمن هشدار در خصوص وضعیت جامعه تاکید کرده که طبقه حامیان حکومت در حال تغییر است و دیگر مانند گذشته محرومین از نظام حمایت نمی‌کنند.

حسن خمینی می‌گوید برخلاف انقلاب ۵۷ که صد در صد محرومین حامی جمهوری اسلامی بودند، حالا پایگاه اجتماعی حکومت روی دوش طبقه متدینین برده شده است.

به گزارش یورونیوز، نوه روح‌الله خمینی در صحبت‌های خود در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین طبقه متدینین را «هسته سخت» دفاع از جمهوری اسلامی خواند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش فقر ناشی از ظلم را عاملی برای عصبانیت مردم دانست و تاکید کرد که این عصبانیت به شورش منجر می‌شود. او همچنین در ادامه اضافه کرد که این شورش در سطح کلان ممکن است به انقلاب منتهی شود.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: