آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 بهمن ماه 1401 = 28-01 2023

فیلم؛ اسرائیل قصد دارد اروپا را نیز با خود علیه رژیم ایران همسو کند

رئیس جمهوری اسرائیل در بازدید از مقر ناتو در بروکسل و ملاقات با دبیرکل آن، این بزرگترین پیمان نظامی جهان را به اتخاذ سرسخت‌ترین موضع در قبال رژیم ایران فراخواند. این فراخوان‌ در عین حال همزمان است با انزوای بی سابقۀ حکومت ایران در صحنۀ بین‌المللی و حتا تلاش هایی برای قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی اروپا.

فیلم زیر: منشه امیر، تحلیلگر مسائل خاورمیانه در اورشلیم در این باره می گوید: در واقع، اسرائیل که توانسته آمریکا را با خود برای اقدام نظامی علیه رژیم ایران همسو کند، حال می‌کوشد اروپا و ناتو را نیز با خود همسو سازد. اما، ناتو امروز با مشکل بزرگتری روبرو است و آن روسیه و مداخلۀ نظامی آن در اوکراین است. با این حال، این‌ها همه موقتی است... مداخلۀ جمهوری اسلامی در جنگ اوکراین یکی از بازنده‌ترین برگ‌های حکومت ایران طی چهار دهۀ گذشته بوده است. بازنده‌ترین برگ به این خاطر که چین، این قدرت همسو و هم عقیدۀ روسیه از هر گونه مداخله در جنگ اوکراین پرهیز کرده، در حالی که رژیم ضعیف شده و توسری‌خوردۀ ایران خود را درگیر آن ساخته است. مداخلۀ رژیم ایران در جنگ اوکراین از نظر غرب پنهان نمانده است... اروپا باید عاقبت بفهمد که جمهوری اسلامی یک حکومت شرور است و جز شر حاصلی ندارد.




www.youtube.com/watch?v=jnz0MJNrTv4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: