آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 بهمن ماه 1401 = 28-01 2023

فیلم؛ صدای چند انفجار مهیب در مراکز وزارت دفاع در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر اصفهان، امشب چند انفجار مهیب در یکی از مراکز وزارت دفاع این شهر را به لرزه درآورد. به گزارش شاهدان عینی ظاهراً حملات پهپادی علیه این مرکز به‌وقوع پیوسته است.

در پی شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر اصفهان، صداوسیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد:«این انفجار در یکی از مراکز مهمات‌سازی وزارت دفاع روی داده است».

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اعلام این‌که «صداهای انفجار» در اصفهان مربوط به یکی از مراکز وابسته به وزارت دفاع بود٬ اظهار داشت: «در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این صداها به علت انفجار در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بوده است.»

خبرگزاری ایرنا هم به نقل از شاهدان عینی می‌گوید این انفجار در یکی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در خیابان خمینی اصفهان روی داده است..

کانال‌های تلگرامی که خبرهای شهر اصفهان را پوشش می‌دهند، با تاکید بر «شنیده شدن صدای چند انفجار مهیب» می‌گویند که صدای این انفجارها «در محدوده خیابان خمینی،عاشق‌آباد و شهرک کوثر» اصفهان شنیده شده است.

این منابع خبری محلی تاکید کردند که «صدای انفجارها تا کیلومترها دورتر نیز شنیده شده است.»





www.youtube.com/watch?v=vp14NYssWoE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: