آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 بهمن ماه 1401 = 29-01 2023

استوری علی کریمی برای شرکت در جشن سده فردا در سراسر ایران

میراث فرهنگی و تاریخی از آن همه است، آن را سیاسی نکنید!

بنیاد پاسارگاد نوشت: تاسف آور است که برخی دشمنی های سیاسی را به جایی رسانده اند که با میراث فرهنگی و تاریخی ایران، حتی جشن ها هم خصومت می ورزند. باور کنید که این دارایی ها، براساس قوانین بین المللی نه از آن پادشاهی خواهان است و نه جمهوری خواهان، متعلق به همه ی مردمان است، با هر عقیده و مرامی. حکومت اسلامی 43 سال است کمر به نابودی میراث فرهنگی و تاریخی غیرمذهبی ما زده است، در این لحظات حساس تاریخی این دشمنی را گسترش ندهیم.

فراخوان علی کریمی برای شرکت در جشن سده (استوری زیر)

گروه جوانان محلات تهران نیز برای برگزاری جشن سده در دهم بهمن‌ماه فراخوان داد. آنها نوشتند: «بیایید با هم به رسم نیاکان با برافروختن آتش در تمام محلات تهران و کل کشور، در آغاز شامگاه دوشنبه جشن سده را برگزار کنیم. اتحاد و همبستگی ملت، توان بازگرداندن مردم به خیابان‌ها را دارد.»

ایران پرس نیوز




ایران فردا January 29, 2023 11:50 AM

جشن سده ٫ یکی از قدیمی ترین شاد ترین جشن های وطن است ٫این جشن هم شبیه مراسم شاد دیگر ایران عزیزمان خاری است در چشم این اشغگران و پس ماندهه های قادسیه است ٫ دین و آئین این تفاله های تهاجم اعراب ٫ تجاوز و شکنجه و سر بریدن و پا بریدن است و نه رعایت انسانیت و حقوق کودک و زن ومرد ایرانی است ٫ بر عکس این جنایتکاران فرقه تبهکار با همکاری لا مذهب های روسی آنها را به گلوله میبندنند و آن کودکان ٫ زنان و مردانی را که در کف خیابان نمیکشند در زندان های مخوف در زیر شکنجه میکشند ٫ این ماهیت این آخوند های جنایتکار و حرامزادگان قادسیه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: