آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 بهمن ماه 1401 = 29-01 2023

قطعنامه اخیر پارلمان اروپا کارگزاران حکومتی را به جان هم انداخت

کیهان حکومتی با لحنی تمسخرآمیز از تعبیر وزیر خارجه دولت رئیسی که اقدامات اروپا علیه سپاه پاسداران را "شلیک به پای خود" خوانده بود انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: واکنش منفعلانه به اقدامات خبیثانه اروپایی‌ها در شأن ملت ایران نیست. این که بعد از ادعای نماینده اتحادیه اروپا مبنی بر «غالب شدن احساسات» در تصویب پیش‌نویس ضدایرانی، در دام اروپایی‌ها بیفتیم و رویکرد خصمانه و دشمنی آشکار این کشور‌ها و تضاد منافع و امنیت ملی را به یک «رویکرد احساسی» تقلیل دهیم، بسیار جای تعجب است!

چرا آقایان به جنبه دیگری که جوزپ بورل عنوان کرده، یعنی «وجود نگرانی عمیق» و دشمنی اساسی در پشت این نگرانی توجه ندارند؟!

با توجه به اینکه ملت ایران از قبل از انقلاب تاکنون هرگونه خباثتی از اروپایی‌ها که در توان‌شان بوده، دیده‌اند، کسانی که دم از منافع و امنیت ملی می‌زنند، پاسخ دهند در مقابل واکنش قاطعانه عملی چه تهدیدی می‌توانند علیه ملت ایران به‌کار گیرند که تاکنون نگرفته‌اند؟!

لذا به نظر می‌رسد زمان اینکه فقط در حرف و گفتگو این اقدام پارلمان اروپا را «به نوعی شلیک به پای خود اروپا» تلقی و توصیه به «خویشتنداری» کنیم، گذشته است.

اکنون زمانی است که درک کنیم هدف پشت‌پرده آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از مذاکره با هر کشوری نابودی آنها است، هرچند فریبکارانه نام آن را دیپلماسی گذاشته باشند!

به فرمایش رهبری، جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند. امروز کاملا واضح شده این دولت‌های حقیر در انتظار این هستند که ملت ایران را به زانو دربیاورند...



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: