آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 بهمن ماه 1401 = 29-01 2023

فیلم؛ پس از حمله مسلحانه سپاه سفارتخانه آذربایجان شبانه تخلیه شد

بنا بر تصاویر رسیده، مقامات وزارت‌خارجه آذربایجان بعد از حمله به این سفارت اقدام به تخلیه کامل سفارت خود در تهران می‌کنند.

به‌دنبال حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، این کشور شنبه شب ۸بهمن سفارت خود را در تهران تخلیه کرد (فیلم زیر). بدین منظور یک هواپیمای باری راهی تهران شده است.

سخنگوی وزارت‌خارجه آذربایجان روز جمعه پس از حمله مسلحانه به سفارت این کشور در تهران گفته بود درصددیم تا در آینده نزدیک سفارت خود را در ایران تخلیه کنیم.

سازمان ملل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم کرد. بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، فرانسه، انگلستان و اتحادیه اروپا نیز حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم کردند و خواستار تحقیقات کامل در این زمینه شدند.





www.youtube.com/watch?v=Nx060M-UPn0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا January 29, 2023 01:13 PM

حمله به سفارت همسایه های ما و در ممالک آزاد دیگر از تصمیمات اطاق فکر سپاه آدم کش و بیت رذالت و کودک کش بوده و هست ٫ همکاری این جانیان فرقه تبهکار با مافیای بین المللی و مافیای آذربایجان بر کسی پوشیده نیست ٫ تا سر مار این ٫ آخوند های جانی کوبیده نشود همین آش است و همین کاسه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: