آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 بهمن ماه 1401 = 29-01 2023

ترامپ با حمله به بایدن کارزار انتخاباتی خود را (۲۰۲۴) آغاز کرد

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، مبارزات انتخاباتی خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ با سخنرانی در ایالت‌های نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی آغاز کرد.

ترامپ در شهر کلمبیای ایالت کارولینای جنوبی گفت: «ما با هم کار ناتمام بازگرداندن دوباره عظمت به آمریکا را تکمیل خواهیم کرد.»

به گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ و متحدانش امیدوارند برگزاری سخنرانی در ایالت‌هایی که وزنه سنگین‌تری در انتخاب نامزدهای انتخابات به‌شمار می‌آیند، به معنی قدرتمند ظاهر شدن رئیس‌جمهور پیشین آمریکا باشد.

آغاز کارزار انتخاباتی ترامپ در حالی است که به تازگی مِتا، شرکت مادرِ شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام اعلام کرد که تعلیق حساب‌های کاربری ترامپ، را لغو کرده است.

شرکت توئیتر نیز دو سال پیش او را از استفاده از این شبکه اجتماعی محروم کرد، اما توئیتر پس از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک در پاییز امسال، اعلام کرد که حساب رئیس‌جمهور پیشین را رفع تعلیق خواهد کرد.

بایدن جهان را در آستانه جنگ جهانی قرار داد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه در عرض ۲۴ ساعت می‌تواند به جنگ میان روسیه و اوکراین خاتمه دهد، گفت که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، جهان را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است.

دونالد ترامپ، در جریان کارزار انتخاباتی خود در ایالت کارولینای جنوبی که توسط تلویزیون نیوزمکس پخش شد، اظهار کرد: جو بایدن ما را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است. ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم و این در حالیست که هیچ کسی آن را نمی‌داند. اگر من رئیس‌جمهور آمریکا بودم، صلح را برمی‌گرداندم.

ترامپ در جمع هوادارانش افزود: اگر من در سال ۲۰۲۰ رئیس‌جمهور می‌شدم، درگیری میان روسیه و اوکراین رخ نمی‌داد. حتی الان هم می‌توانم با یک "توافق صلح" آن را مدیریت کنم.

وی در پایان تاکید کرد: من در عرض ۲۴ ساعت می‌توانم مذاکره صلح را انجام دهم. من برای محافظت از آمریکایی‌ها در برابر موشک‌های مافوق صوت و تسلیحات هسته‌ای، فناوری مدرن نسل‌جدیدی را در حوزه دفاع موشکی خواهم ساخت.

در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲، این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا حضور خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا رسما اعلام کرد.

دونالد ترامپ تقریبا سه ماه بعد از اعلام نامزدی، اولین کارزار انتخاباتی‌اش را روز شنبه در فلوریدا، ایالتی که در آن اقامت دارد، شروع کرد. او که فقط یک دوره رئیس جمهور بود، تا اینجا تنها کسی است که رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری پاییز ۲۰۲۴ آمریکا اعلام نامزدی کرده است.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در این روز همچنین به عنوان سخنران اصلی در نشست سالانه حزب جمهوری‌خواه در ایالت نیوهمشایر و همین‌طور نشستی در ایالت کارولینای جنوبی شرکت کرد. او جو بایدن را متهم کرد که آمریکا را به زمین می‌زند و گفت که بیش از پیش، عصبانی اما مصمم است.

بایدن، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا هنوز کارزاری را برای انتخابات آغاز نکرده اما انتظار می‌رود بار دیگر نامزد شود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: