آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 12 بهمن ماه 1401 = 01-02 2023

فیلم؛ گریه دردناک هموطنان زلزله‌ زده و رفتار غیرانسانی حاکمان

در حالی که مردم زلزله زده خوی نسبت به عملکرد حکومت آخوندی در خصوص امدادرسانی به شدت معترض هستند، حاکمان غارتگر جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به زلزله زدگان را نیز برنمی تابد و مانع از اقدام چهره های مردمی در این خصوص شده اند.

کریم باقری دستیار یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس که پیش از این در زلزله تبریز نیز نقشی پررنگ برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ایفا کرده بود، با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد سهمش برای کمک به مردم خوی را هم ایفا کند.

به همین دلیل او در پستی اینستاگرامی نوشت: «مردم عزیز، هم اکنون خوی به کمک ما نیاز دارد، مانند همیشه در کنار هم باشیم.» کریم باقری سپس پای این پست شماره حسابی قرار داد تا مردم کمک‌های مالی را به آن واریز کنند.

با این حال طولی نکشید که کریم باقری در پستی اینستاگرامی از مسدود شدن حساب بانکی‌اش خبر داد. در واقع کمتر از دو ساعت پس از آن‌که «کریم باقری» شماره حساب بانکی خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خوی اعلام کرد، حساب بانکی او مسدود شد تا اقدام کریم برای کمک کردن به مردم خوی در این مرحله متوقف شود.

این درحالی است که مردم زلزله زده خوی در بدترین وضعیت ممکن به سر می‌برند. (فیلم زیر)

وضعیت بحرانی در خوی منجر به پیشنهاد هلال احمر ترکیه به حکومت ایران شده است. رییس هلال احمر ترکیه، در توییتی نوشت که این سازمان بلافاصله پس از زلزله خوی پیشنهاد کمک داده اما مقامات جمهوری اسلامی تشکر کرده و اعلام کرده‌اند نیازی ندارند و خودشان از پس امدادرسانی برمی‌آیند.





www.youtube.com/watch?v=OFiCD7xFyWA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: