آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 بهمن ماه 1401 = 02-02 2023

این رهبر جاهلِ و نادان کل نظام را در معرض خطر قرار داده است

آخوند صادق لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جلسهٔ این مجمع نسبت به‌ گسترش اعتراضات ضد حکومتی در ایران هشدار داد.

وی گفت: دشمن آماده است تا کمترین نقص در اجرای ما را دستمایه تخریب قرار دهد و اصل نظام را زیر سؤال ببرد. در فضای مجازی و در رسانه‌هایشان با سیاه‌نمایی و بزرگنمایی نقص ها به ترویج ناکارآمدی نظام بپردازند که این نظام اصلاً کارآمد نیست.

وی افزود: دشمنان گمان می‌کنند می‌توانند با فتنه‌گری و ایجاد تفرقه، نظام را تسلیم کنند. باید جلوی این خط فریبکارانه و بسیار خطرناک را گرفت.

در همین حال فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت مجلس قبلی نیز به طور غیرمستقیم به سیاست های خامنه ای و پاسدارانش حمله کرد و گفت: آنها کاری کردند که نظام هر کجای دنیا که بحرانی باشد، در کانون آن قرار داشته باشد.

او گفت: برای آنها انزوای بین‌المللی اصلا برایشان اهمیتی ندارد و این رویه بسیار خطرناک است.

در مورد اوضاع فاجعه بار اقتصادی کشور نیز سایت تجارت نیوز با اشاره به‌ وعده‌های رئیسی در گفتگوی تلویزیونی ۱۱بهمن مبنی بر تثبیت قیمت ارز نوشت: بسیاری از تحلیلگران بازار اثر خبر درمانی بر بازار را بی‌نتیجه می‌دانند و معتقدند دیگر این جنبه از مدیریت بازار، نتیجه عکس دارد. زیرا تورم و پارامترهای اقتصادی به قدری با زندگی مردم تنیده شده که غیر از ناامیدی از تغییر شرایط اقتصادی، تورم مضائفی را نیز بر مردم تحمیل می‌کند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: