آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 14 بهمن ماه 1401 = 03-02 2023

عکس؛ این اردوگاه مرگ جمهوری اسلامی است/این جسم ایران است

به گزارش دویچه وله، تصویر فرهاد میثمی و نامه‌ او از زندان، وجدان عمومی را تکان داده و موجی از همدردی و نگرانی در داخل و خارج ایران به راه انداخته است. بسیاری گفته‌اند این جسم ایران است.

‌شاهزاده رضا پهلوی در توییتی نوشته است: « جسم نزار فرهاد میثمی نماد دیگری از ظلم بی‌کران رژیم اسلامی است. او باید بماند و ایران آزاد فردا را با پوست و گوشت خود تجربه کند؛ ایرانی که در آن هیچ‌کس به دلیل باور و اظهارنظر زندانی و مجبور به اعتصاب غذا نشود. ایمان دارم، این «روزگار تلخ‌تر از زهر» خواهد گذشت.»

علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال نیز در استوری اینستاگرامی گفت: عکس‌های فرهاد میثمی، تکان دهنده است. تصاویری مشابه جنایات آشویتس نازی‌ها. اینجا اردوگاه مرگ جمهوری اسلامی است. مطمئنا رژیم آخوندی که شرم بشریت است روی نازی‌ها رو سفید کرده، چون با مردم ایران این‌کار را می‌کند...

زهرا رهنورد هم نوشت که «پیکر دوپاره‌استخوانِ» فرهاد میثمی «در حقیقت نماد ملت ظلم‌ستیز ایران است که از فقر و گرسنگی و سرکوب و زندانی‌کردن زنان و جوانان و شکاف‌های طبقاتی و قومیتی و جنسیتی و حجاب اجباری به نفس‌های آخر افتاده» است.

بزرگمهر حسین‌پور، کارتونیست، طرحی از او کشیده و نوشته است: «تصویر تو رمز می‌شود». (تصویر زیر)

ایران پرس نیوز




ایران فردا February 3, 2023 05:26 PM

بعد از ۱۹۴۵ که متفقین در اوس شویتز نازی های انسان کش پیکر های انسان های را که تا پوست استخوان اسکلت شده بودنند رها کردند ، این اولین باری است که دنیا بدن اسکلت شده انسانی را از شکنجه گاه های این آخوند های فرقه تبهکار میبیند ٫ این جانیان همه اعمالشان را از این فاشیست ها کپی کردنند
این جانیان جنایاتی در حق زندانیان زن و مرد انجام داده اند که وحشی های خونخوار در حق اسیران انجام ندادنند
این چهره حقیقی و واقعی این تبهکاران فرقه فاشیست است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: