آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 14 بهمن ماه 1401 = 03-02 2023

فیلم؛ حمایت یک اینفلوئنسر و فعال مدنی آمریکایی از آرمیتا عباسی

در حالی که بسیاری از هنرمندان و سلبریتی‌ها درباره اطلاع‌رسانی از وضعیت اسفناک زندانیان سکوت کرده‌اند، تعداد زیادی از هنرمندان و حتی اینفلوئنسرهای خارجی از این عزیزان حمایت و اطلاع‌رسانی می‌کنند. اینبار "چلسی هارت"، اینفلوئنسر و فعال مدنی آمریکایی با توضیحات کامل درباره آرمیتا عباسی، حمایت و اطلاع رسانی می‌کند.

فیلم زیر؛ چلسی هارت می گوید:
«آرمیتا عباسی ۲۰ ساله در ۱۰ اکتبر به دلیل شرکت در اعتراضات سراسری دستگیر شد. مدت‌ها هیچ کسی نمی‌دانست او کجاست یا چه اتفاقی برایش افتاده است. او در ۱۸ اکتبر در حالی که میلرزید و سرش تراشیده شده بود به بیمارستان منتقل شد.
زمانی که آرمیتا به بیمارستان آورده شد، به دلیل خونریزی شدید،پزشکان فکر می‌کردند که او در عادت ماهیانه است اما بعد پزشکان متوجه شدند که این دختر مورد شکنجه و تجاوز وحشیانه قرار گرفته است.
مقامات دولتی به کادر بیمارستان دستور داده بودند که توضیح دهند آرمیتا به دلیل اختلالات گوارشی بستری شده است!
اما یک فرشته مهربان در بیمارستان تصمیم گرفت که با خانواده آرمیتا تماس بگیرد تا خانواده‌اش او را ببینند. اما قبل از اینکه خانواده‌اش او را ببینند یا حتی درمان شود او دوباره به زندان برگردانده شد و ماه‌ها دیگر دیده نشد.
بارها دسترسی وکلای آرمیتا به او گرفته شد.در حقیقت آرمیتا با یک وکیل دولتی قلابی‌اش به دادگاه جعلی و دروغین خود رفت. او توسط سپاه پاسداران دستگیر و شکنجه شد.
محاکمه او پشت درهای بسته انجام شد و ما هیچ تصویری از آرمیتا نداریم
تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که نام او را تکرار کنیم. آنها سعی می‌کنند آرمیتا را پنهان کنند؛ اما ما اجازه نخواهیم داد»




www.youtube.com/watch?v=_v4vHnFe5Bc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: