آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 بهمن ماه 1401 = 06-02 2023

فیلم؛ مسمومیت جدید در یک مدرسه دیگر قم: کسی پاسخگو نیست

صبح امروز ۱۷ بهمن‌ماه جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه‌ دخترانه "فاطمه الزهرا" در قم برای پیگیری وضعیت سلامت فرزندانشان که دچار علائم مسمومیت و روانه بیمارستان شدند در مقابل این واحد آموزشی تجمع کردند.

آنها می‌گویند در این روزگاری که با هزار و یک سختی فرزندان خود را بزرگ می‌کنیم، چگونه می‌توانیم آنها را به مدارسی بفرستیم که مدتهاست چند روز یکبار خبر مسمومیت تعدادی دانش آموز تایید می‌شود و هنوز هم علت آن مشخص نشده است.

سایت داخلی عصر ایران در این باره نوشت: تقریبا هیچ کدام از آمارها و گزارش‌های رسمی با آنچه والدین از وضعیت فرزندانشان می گویند مطابقت ندارد. از لیست اعلامی تا میزان مسمومیت (فیلم زیر). پدری با ما تماس گرفت و از عوارض شدید مسمومیت دخترش گفت ولی مسئولان درگیر موضوع حاضر نشدند این مساله را تایید کنند و حتی والدین این دانش آموز را هوچی یا شلوغ کن قلمداد کردند و از ما هم خواستند که به گفته های رسمی بسنده کنیم.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، پدافند غیر عامل و آموزش و پرورش پی در پی مورد سوال رسانه ها قرار می گیرند ولی پاسخ همه آنها یک جمله یاس‌آور است: «هنوز نمی دانیم قضیه چیست».




www.youtube.com/watch?v=Du-bpB5a4tc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: