آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 بهمن ماه 1401 = 09-02 2023

جزئیات تازه از مرگ مشکوک بانوی وکیل پس از آزادی از زندان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، علت درگذشت مریم آروین، وکیل دادگستری، دوماه پس از آزادی از زندان را «خودکشی» اعلام کرد.

این مقام قضايی به علت اقدام به «خودکشی» این وکیل دادگستری و رابطه احتمالی «خودکشی» با فشارها در دوران بازداشت و بازجویی اشاره‌ای نکرد و مدعی شد که این وکیل در گذشته نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل مصرف دارو داشته که سوابق بستری و درمانی وی موجود است.»

وی مدعی شده: «موج‌سواری رسانه‌های دروغ‌پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ‌ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.»

رادیو فردا گفت: این برای نخستین‌باز نیست که خبر درگذشت یکی از بازداشت‌شدگان، پس از آزادی از زندان، منتشر می‌شود. در ماه‌های اخیر، جان باختن چند تن دیگر از بازداشت‌شدگان هم اندکی پس از آزادی از زندان خبرساز شده است.

کاربری نوشت: معلوم نیست بر سر دکتر مریم آروین چی رفته که به زندگی خودش پایان داد. مریم توی ۲۵ سالگی وکیل شد، در ۲۸ سالگی دکترای حقوق خودش رو از دانشگاه فردوسی مشهد گرفت و از نخبه‌های ایران بود. مریم توی صحن دادگاه سیرجان در حال دفاع از بچه‌های آزادی‌خواه ایران بازداشت و۲۱ آذر آزاد شده بود.

کاربر دیگری نوشت: لعنت به اول و آخرتون. چه سرمایه‌هایی رو از بین بردین تا خودتون و انگل‌زاده‌هاتون چند روز بیشتر بمونین...

کسانی که خوابید، بیدار شوید

خواهرِ علی سیدی، جوان معترض ۲۵ساله که چهارم آبان‌ماه در پرند او را کشتند، خطاب به مردم نوشت: «یادتون نره بجای در آغوش گرفتم عزیزان‌مون، تو پزشک قانونی شناسایشون کردیم. یادتون‌نره وقتی به برادرم علی سیدی تیر زدن، داشت ازش خون می‌رفت. وقتی رسوندن بیمارستان، نذاشتن درمانش کنن. گذاشتند تا بمیره. حسرت دامادیش موند به دل مادرم...عزیزان ما برای وطن‌شون برای آزادی هموطنان‌شون شهید شدن، پس اون کسانی که خوابید، بیدار شید...



ایران فردا February 8, 2023 05:40 PM

این جانیان فرقه تبهکار آن کاری میکنند که در مرامشان هست و یاد گرفته اند ٫ انسان ها را بکشند
این جانیان انسان های اثر گذار را قبل از آزادی مسموم میکنند ٫ این روشی است که از چنته رفیق پوتین و کره شمالی بیرون آمده
اگر راست میگویند و دست در این جنایت ندارند اجازه کالبد شکافی بدهند تا کبد و طحال این قربانیان آزمایش شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیان February 9, 2023 06:13 PM

چرا تحت کنترل گرفتن زنان هخامنشی اینقندر برای اشغالگرها مهم است؟
و از زنان هخامنشی وحشت دارند؟
چون این زنان هستند که نسل آینده را تشکیل میدهند هیتلر هم همین کار را با
زنان آلمان میکرد شیر مردان وشیر زنان ایران هخامنشی باید این را جدی بگیرند و این نقشه شیطانی اشغالگرها را خنتی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


زن هخائی February 12, 2023 04:55 PM

آه کیان! کیان! چه بگویم کیان! ! چه خوب که پیدا شدی و جایگاه ما زنان هخامنشی را پاس داشتی! آه کیان بزرگ کیان دلیر! فقط هخامنشی! مهسا هخامنشی، نیکا هخامنشی، آیلار هخامنشی وووو فقط هخامنشی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: