آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 بهمن ماه 1401 = 15-02 2023

مشاور خامنه‌ای: شکست بدی خوردیم/راه حل احمقانه رئیس دفترش

مشاور عالی خامنه‌ای اذعان کرد که جمهوری اسلامی در جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی شکست خورده است.

پاسدار رحیم صفوی گفت: در جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی نه‌تنها عقب هستیم، بلکه شکست خوردیم.

اعتراف مشاور عالی خامنه‌ای به شکست در جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی در حالی است که همه ساله بودجه‌های کلانی به نهادهای تبلیغاتی و صداوسیما اختصاص می‌یابد و از سوی دیگر بسیاری از سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی از سوی حکومت فیلتر شده‌اند.

پاسدار صفوی در ادامه با نگرانی گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، اسرائیل، برخی کشور‌های عربی و برخی ایرانیان خارج از کشور با هدف براندازی نظام شکل گرفته است.

پادزهر فضای مجازی، اربعین و عاشورا است

در همین حال رئیس دفتر خامنه ای گفته: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و این فضا بسیار خطرناک است البته پادزهر آن نماز جمعه و اربعین و عاشورا است.

آخوند محمدی گلپایگانی با بیان اینکه باید مراتب علمی در کشور بالا رود گفت: اگر می‌خواهیم جوانان خود را بیمه کنیم باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم و برای پیروزی بر دشمن باید مراتب علم و دانش را در کشور بالا ببریم. در حال حاضر تکنولوژی و علم در خدمت دشمنان است.




محمدعلی حفظ اللسان February 16, 2023 08:10 AM

بنام خدا؛بدون شک همه هم میهنان عزیز مضاف برمسئولین محترم رده های پایین و بالاوپایوران حکومتی ریز ودرشت آن از حال و روز وهر آنچه که در میهن عزیز میگذرد را با پوست وگوشت خود احساس میکنند دوستداران بشدت در عذاب وضیق و بدخواهان یابه اصطلاح مصطلح دشمنان در وجد وشادمانی واقعیتهای تاسف باربصورتی لخت وعریان خودرادر معرض دید وتماشای عموم قرار داده است حتی مقام محترم رهبری نیز در فرمایشات اخیرش اشارتی به اینها داشتند مقتضیات رهبری ایجاب نداردکه در مسائل ومشکلات عادی کشور ورود کرده اظهار نظر نموده واحیانا راهکار نشان دهدپس نشان ازآن دارد که ایشان نیز دغدغه لازم را دارد ‌‌‌‌‌جای تعجب بسیار دارد که علیرغم انچه که گفته شد هیچ تحرک و تلاشی در جهت مقابله با این مشکلات و مضیقات حاد که میتواند زمینه های فروپاشی رادر تمامی ابعاد اجتماعی واقتصادی فراهم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: