آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1402 = 18-05 2023

درخواست آخوند وحشی برای اعدام بانوی بازیگر ایرانی معترض

آخوند وحشی جنایتکار "حمید رسایی" در کانال تلگرامی خود نوشته: حمایت مزدورانی مثل ترانه علیدوستی از «جنایتکاران وحشی» مثل سه نفری که در اصفهان جنایت کرده‌اند با برنامه و طراحی هماهنگ شده با دشمنان ملت ایران برای حرکت‌های آینده است؛ و الا هیچ عقل سلیمی از چنین «حیواناتی» حمایت نمی‌کند. برنامه آینده آن‌ها دخالت سازمان‌های بین‌المللی همسو با جنایتکاران در امور داخلی ملت ایران است. مجازات در ملأ عام کمترین عقوبت برای جنایتکاران محسوب می‌شود. همچنین باید اعدام حامیان جنایات که با برنامه درخواست مداخله بیگانگان در امور کشور دارند را از قوه قضاییه مطالبه کنیم.

ترانه علیدوستی در آذر و دی ۱۴۰۱ در پی حمایت‌هایش از اعتراضات ایران و واکنشش به اعدام مرتبط با این اعتراضات، در تهران بازداشت شد و بعد از ۱۸ روز با وثیقه از زندان بیرون آمد.

این بازیگر سرشناس سینمای ایران بعد از آزادی از زندان پستی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. (تصویر زیر)

او تصویری از چشم‌بندی که برای بستن چشم‌هایش در زندان استفاده شده بود را به همراه شعری از احمد شاملو به یاد زندانیان محبوس در بند ۲۰۹ زندان اوین منتشر کرده است:

«هیچ کجا، هیچ زمان فریاد زندگی بی‌جواب نمانده است
قلب خوب تو
جواب فریاد من است.»

در ادامه این پیام آمده:«به یاد پژواک خواهری در سلول‌های تنگ مکرر و همه‌ی خواهرهای در بند همیشه.
بند۲۰۹ زندان اوین»



ایران پرس نیوز




بهرام May 18, 2023 03:26 PM

به نظرم اگر ما ۸۵ میلیون ایرانی جلوی جلاد و شکنجه گری مانند حمید رسایی ساکت باشیم و او را به حال خودش راها کنیم که هرچه بخواهد بگوید کاملا اشتباه کردیم با اینکه با مجاهدین خلق مخالفم ولی کارشان در مورد اسدالله لاجوردی درست بود و ساکتش کردند و او را به جهنم فرستادند
حمید رسایی هم باید درست به سرنوشت لاجوردی دچار شود و به سزای همه این جنایات و شکنجه هایی که علیه زندانیان سیاسی در زندان اوین و گوهردشت کرج انجام داده برسد و امیدواریم بزودی خاموش شود تا مابقی شکنجه گران و جانیان رژیم بچه کش حساب کارشان را بکنند
دست که به چوب بردی دزد حساب کار خودشو میکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


ferdosi77 May 18, 2023 05:46 PM

حمید رسایی

سعید طوسی زیاد از حد .... گذاشته که اراجیف میبافی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: