آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 اسفند ماه 1401 = 28-02 2023

فیلم؛ تلاش‌ برای نجات پیروز بی‌نتیجه ماند/بدرود پسر خوب ایران!

تلاش‌ها برای نجات پیروز، توله یوزی که در پارک پردیسان تهران نگهداری می شد و به نمادی برای نجات نسل رو به انقراض یوزهای ایرانی (آسیایی) بدل شده بود، بی‌نتیجه ماند و در نهایت در ساعات اولیه روز سه شنبه پیروز تلف شد. (فیلم زیر)

پیروز که تنها بازمانده زایمان یوزپلنگ آسیایی یعنی ایران بود در چند ماه اخیر به یکی از نمادهای اعتراضات سراسری ایران هم بدل شده بود به طوری که در چند روز اخیر و همزمان با افزایش نگرانی از نارسایی کلیه و وضعیت جسمی او، شبکه‌های اجتماعی مملو از پیام‌های مربوط به او شده بود.

کاوه مدنی، فعال محیط زیست درباره مرگ دردناک پیروز نوشته: بدرود پسر خوب ایران! فراموش نمی‌کنیم که در دورانی سرشار از ظلم و غم و اندوه، عشق و شادی و لبخند را برای یک ملت به ارمغان آوردی...




www.youtube.com/watch?v=hdJa9PdWAIs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار February 28, 2023 10:14 AM

حکومتی که چهل و چهار سال جهنم و مرگ بهمراه خود آورد * روزی که نه فقط ده در صد و بیست در صد بلکه همه ایران به پا خیزند و این حکومت را نابود کنند * آن روز را باید روز بیداری ایرانیان نامید و جشن گرفت * بالاخره یک روزی آنهایی که تابحال ساکت نشسته بودند هم از چهل و چهار سال جهنم و مرگ خسته خواهند شد ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: