آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 اسفند ماه 1401 = 28-02 2023

فیلم؛ ادامه حملات آتش به اختیاران با گاز سمی به مدارس دخترانه

در حالیکه اخبار نگران کننده از مسمومیت دانش‌‌آموزان عمدتا دختر در ایران ادامه دارد، تحقیقات بی‌بی‌سی نشان می‌دهد دستکم ۸۳۰ نفر در سه ماه گذشته در مدارس مسموم شدند. از این تعداد دو نفر معلم هستند و بیش از ۶۵۰ نفر دختران دانش‌آموز و تعدادی هم دانش‌آموز پسر. این تعداد تا روز هفتم اسفند ماه است و می‌تواند بسیار بیشتر باشد.

همزمان بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت تایید کرده که «سم بسیار خفیفی باعث مسمومیت خفیف در دانش آموزان شده». او درباره منشا مسمومیت هم گفت «بررسی اینکه سم از کجا می‌آید، در حد وزارت بهداشت نیست و اعلام عمدی بودن آن به عهده ما نیست».

از اوایل آذرماه، صدها دانش‌آموز در مدارس شهرهای مختلف از جمله قم با عوارضی از جمله مشکلات تنفسی، تپش قلب و بی‌حسی به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس ویدئویی که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آتش به اختیاران خامنه ای با گاز سمی به دبیرستان دولتی خیام در پردیس کرج حمله کردند که باعث مسمومیت دانش‌آموزان شده است. (فیلم زیر)

شاهدان عینی گفته‌اند بعد از پرتاب شدن یک شیئ به داخل دبیرستان که صدای زیادی داشت دانش‌آموزان دچار علائم مسمومیت شدند. یک شاهد عینی گفته تعداد زیادی از دانش‌آموزان دچار مسمومیت شده‌اند که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان از نهم آذر‌ماه در قم آغاز شد و تاکنون صدها دانش‌آموز دچار مسمومیت شده‌اند. مسمومیت دانش‌آموزان به مدارس دیگر شهرهای ایران نیز رسیده است.

مسمومیت زنجیره‌ ای و فزایندهٔ دختران دانش‌آموز اکنون پس از سه ماه تبدیل به‌ یک بحران اجتماعی شده و رژیم جنایتکار را که قبلا این موضوع را بارها تکذیب و شایعه و توهم نامیده بود، زیر فشار قرار داده است.

هنگامی که انبوه خبرها راه هرگونه توجیه و تکذیب را بست، آخوند منتظری دادستان کل خامنه ای ناگزیر اعتراف کرد که مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد.

در این جنایت هولناک، دستان آتش به اختیاران خامنه ای علیه دختران دانش‌آموز ایرانی که در جریان اعتراضات اخیر داغ سختی بر دل سنگ و سیاهش گذاشتند، چنان آشکار است که حتی روزنامه‌های حکومتی نیز ناگزیر اذعان می‌کنند.

از جمله روزنامه اطلاعات نوشته: استمرار و تعدد مسمومیت‌ها در مدارس طی سه ماه گذشته مؤید آن است که این حوادث نمی‌توانند اتفاقی باشند و به‌احتمال زیاد نتیجه اقدامات گروهی سازماندهی‌شده و با کارگردانی اتاق فکر و معطوف به‌ا هدافی مشخص است.





www.youtube.com/watch?v=I_ZFfH7-3DY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو March 1, 2023 01:47 AM

آیا کثیف تر حیوان تر بیشرف تر زنازاده تر هیولا تر آشغال تر نا انسان تر از این جانوران وحشی در تمام جهان از گذشته تا هنوز وجود داشته است ؟ آخه ای پس مانده حیوانها در لجنزار چطور دلتون میاد این دختران نازنین ایرانی را به این روز بیاندازید تف بر شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: