آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 اسفند ماه 1401 = 01-03 2023

فیلم؛ مسمومیت تازه: چرا دوربین های مداربسته مدرسه خاموش بوده؟

کانون مدافعان حقوق بشر با انتشار نامه‌ای خطاب به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به موضوع مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در ایران پرداخته است. در این نامه به اعتراضات اخیر اشاره شده و آمده است: «پس از حوادث فوق به نظر می‌رسد برای ایجاد ارعاب در بین خانواده ها و خصوصا دختران جوان ، در این ماه مسمومیت دسته جمعی تعداد کثیری از دانش آموزان در دبیرستانها و هنرستانهای دخترانه اتفاق افتاد تا حدی که برخی از خانواده ها جرأت نمی کنند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند.»

این نامه چنین رفتاری را «یادآور» طالبان در افغانستان برشمرده و در آن آمده که «عدم خشنودی سران حکومت جمهوری اسلامی از اعتراض دختران جوان علیه حجاب اجباری، (مردم ایران) بر این باور هستند که تکرار چنین وقایعی نهایتا برای کشاندن زنان و دختران به کنج منزل است.»

مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس عمدتا دخترانه همچنان شهر به شهر و روز به روز ادامه دارد و در تازه‌ترین موارد، به تهران، کرمانشاه و اردبیل نیز رسیده است و در مواردی گزارش شده است که به دنبال این مسمومیت گسترده برخی از مدارس تخلیه شد‌ه‌اند.

حکومتی که مدعی است با دوربین های نصب شده در چهارراه‌ها و دیگر نقاط و نیز استفاده از ریزپرنده و جاسوس می‌تواند معترضان را به‌رغم داشتن کلاه و نقاب شناسایی کند، چگونه است که از شناسایی و دستگیری عاملان یک جنایت زنجیره‌ ای عاجز است! جز این‌که خود آن را سازماندهی می‌کند و پیش می‌برد.

فیلم زیر: چرا دوربین های مداربسته مدرسه خاموش بوده؟ تهران - مدرسه ۱۳ آبان تهرانسر




www.youtube.com/watch?v=1HzzJ-QvxuY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: