آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 اسفند ماه 1401 = 02-03 2023

مسمومیت‌های سریالی ایران؛ شرم نکنید باتوم و دوشکا هم ببرید!+فیلم

تصاویر منتشر شده از کتک زدن یک مادر نگران از ماجرای مسمومیت‌ها که دیروز در مقابل مدرسه دخترانه ۱۳ آبان در تهران ایستاده بود،‌ موجی از خشم و انزجار ایجاد کرده است. در تصاویر مردی با لباس شخصی قصد دارد این زن را با خشونت بازداشت کند و موهای او را می‌کشد. (فیلم زیر)

میلاد علوی فعال رسانه ای در این باره نوشت: حدود سه ماه است که سریال مسمومیت‌های دانش‌آموزان آغاز شده، به گفته خودشان، حداقل ۱۰ استان و ۹۰۰ دانش‌آمو درگیر ماجرا شده‌اند اما به جای ارائه توضیح شفاف و قانع کننده، با والدین دانش‌آموزان مقابل مدارس برخورد می‌کنند! شرم نکنید، باتوم و دوشکا هم ببرید!

چرا عاملان جنایت مسمومیت دانش‌آموزان همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند؟

عادل فردوسی‌پور هم نوشت: مسمومیت‌های زنجیره‌ای در مدارس دخترانه هولناک و تاسف‌بار است. باورکردنی نیست که طی هفته‌های اخیر دختران دانش‌آموز مسموم می‌شوند و عاملان این جنایت همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند. این افراد چه کسانی‌اند که می‌خواهند با ایجاد فضای رعب و وحشت، برای رشد سرمایه‌های انسانی مانع‌تراشی کنند؟ آینده از آن نوجوانان و جوانان این سرزمین است. بیش از این با جسم و روان‌ فرزندان ایران بازی نکنید.

عین خیال هیچ مسوولی نیست!

صدرا محقق، روزنامه نگار: حقیقتا وحشتناکه که ذیل ساختاری زندگی می‌کنیم که پخش آهنگ در یک کلاس درس، بلافاصله منجر به واکنش و برخورد سریع و قاطع روسای وزارت آموزش و پرورش و مدیران کشوری و استانی می‌شه، اما سوءقصد هر روزه به جان ده‌ها دانش‌آموز دختر در مدارس یک شهر، عین خیال هیچ مسوولی نیست!

بازتاب مسمومیت دانش آموزان ایرانی در رسانه های خارجی از جمله در آمریکای شمالی: از آنجایی که مسمومیت‌های بیشتر دختران مدرسه‌ای در ایران گزارش می‌شود، فعالان حقوق‌بشر و روزنامه‌نگاران به سی.بی.سی نیوز می‌گویند که رژیم تهران مقصر آنچه آنها می‌گویند فقط شکل دیگری از حملات جنسیتی در کشور است.





www.youtube.com/watch?v=FlsBwrVdO_E

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام March 2, 2023 04:46 PM

نظام بچه کش تنها مشکلش این است که چرا این شخص در مقابل چشم جهانیان این زن را مورد تعرض قرار داده و باید این رفتار در بازداشتگاه انجام شود که از چشم جهان به دور باشد ولی در مورد خود شخص متجاوز باید گفت که بزودی با نام و آدرس مکان زندگی شناسایی خواهد شد و او حکم اعدام خودش را صادر کرده و بزودی به دست مردم ایران گرفتار میشود

نفرستادن بچه ها به مدارس و به تعطیلی کشاندن مدارس و دانشگاهها خود ادامه خیزش انقلابی مردم ایران است چرا که هم از جان فرزندانمان دفاع کردیم و هم به رژیم بچه کش ضربه سنگینی وارد کردیم

باید بتوانیم به رژیم بچه کش پاتک بزنیم و از کارهای زشت خودش علیه خودش استفاده کنیم و اگر کودکانمان را مسموم میکنند پس ما هم کودکان را در خانه ها درس میدهیم و مدارس و دانشگاهها را به تعطیلی میکشانیم تا به جهان نشان دهیم که اکثر مردم مخالفند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: