آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 اسفند ماه 1401 = 06-03 2023

ایران؛ هفت خواسته بسیار مهم شورای دادخواهان از کنگره آمریکا

نمایندگان شورای انقلابی دادخواهان با نمایندگان مجلس آمریکا از هر دوحزب جمهوری خواه و دموکرات ملاقات خواهند کرد.

شورای انقلابی دادخواهان با همکاری "دفتر اسناد حقوق بشر ایران" سلسله ملاقات هایی با نمایندگان مجلس آمریکا از هر دوحزب جمهوری خواه و دموکرات از ۶ تا ۱۰ مارس ترتیب داده است. از طرف شورا شاهین میلانی,لادن بازرگان, هادی راد و نسرین محمدی در این ملاقات ها حضور خواهند داشت. خواسته های ما به شرح زیر است:

۱- لایحه مهسا: اگر این لایحه به تصویب برسد, فشار تحریم ها برروی رژیم, بویژه شخص خامنه ای و بیت او زیاد خواهد شد.

۲. دولت آمریکا مذاکرات علنی و پنهانی با رژیم اسلامی را متوقف کند. این رژیم نماینده مردم ایران نیست.

۳. مجلس آمریکا هم لایحه "کفالت سیاسی" را با الهام گیری از آلمان به تصویب برساند و نمایندگان مجلس آمریکا ها کفالت سیاسی زندانیان را تقبل کرده, به نجات زندانیان سیاسی کمک کنند.

۴. تحریم های کنونی علیه رژیم را جدی گرفته و آن را اعمال کنند.

۵. با استفاده از "لایحه مگنیتسکی" و راهکار های جدید دیگر مهره های رژیم و آقا زاده های آنان را شناسایی, اموالشان را ضبط کرده و سپس آنان را از خاک امریکا اخراج کنند.

۶. سیستم "استار لینک" در اختیار مردم ایران بگذارند و به آنان مکان دسترسی داشتن به شبکه ها و رسانه های اجتماعی و سازماندهی مبارزات مسالمت آمیز بدهند.

۷. دولت آمریکا از آقای "جمشید شارمهد" حمایت کرده و به حکم اعدامی که علیه او در دادگاهی غیر عادلانه و بدون رعایت استانداردهای حقوق بین الملل و منشور جهانی حقوق بشر صادر شده اعتراض کند.

شورای انقلابی دادخواهان از رسانه ها می خواهد که در پوشش دادن این جلسات ما را یاری دهند و از همه هم میهنانان عزیزی که امکان حضور در این جلسات و یا یاری دادن به ما را دارند دعوت می کند به ما بپیوندند.



و آنکـــه گفت نــــه! March 6, 2023 10:26 AM

عجب عنوان پرطمطراقی!«شورای انقلابی دادخواهان»!

وقتی اینروزها هرکسی میخواهد بگوید که"من" هم هستم،،، این میشود و بعد خواسته ها؛ ازخواسته های اصلاحطلبان حکومتی،وحتی بعضی ازنمایندگان فرصت طلب باصطلاح اصولگرای مجلس مزدورآخوندی هم نازلتر!راستی کدام بند از درخواستها جدید و بخصوص مثلاً«انقلابی!»است؟ نوشته قصددارند درخواست کنندکه وسایلی برای تبلیغ مبارزات باصطلاح"مسالمت آمیز"!فراهم شود،میبینید!آیا واژۀ "انقلابی"، و"مسالمت آمیز،دریک کوزه میرود؟! فکرکن اوکرائینی ها این درخواست رابکنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: