آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 اسفند ماه 1401 = 06-03 2023

حملات شیمیايی؛ ورود عامل اصلی جنایت و بحران به صحنه + فیلم

خامنه‌ای امروز پس از گذشت بیش از سه ماه از مسمومیت‌های گسترده دانش آموزان دختر در مدارس نقاط مختلف ایران در اولین واکنش به این مسمومیت‌ها خواستار آن شده که این مسئله با «جدیت» پیگیری شود.

خامنه ای گفته: اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل آن به اشد مجازات برسند. احتمالا افرادی و گروه هايی در این مسئله دست دارند...(فیلم زیر)

باید به رهبر جمهوری اسلامی گفت: این تلاش های رسوا نه تنها مردم ایران را که بیش از ۴دهه است با این جنایت ها و فریبکاری آخوندهای شیطان‌صفت آشنا هستند، نمی‌فریبد، بلکه در جهان نیز کسی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. به‌ ویژه که کشف واقعیت در این‌گونه موارد بسیار سهل و در دسترس است.

شواهد نشان می دهد که ابعاد حیرت‌انگیز واکنش جامعه به مسمومیت زنجیره‌ ای و سیستماتیک دختران دانش‌آموز، حکومت زن‌ستیز خامنه ای را در تنگنا قرار داده است. این گزینه‌ ای است که اتاق فکر حاکمیت یا به آن فکر نکرده بود یا تبعاتش را در این اندازه و قواره پیش‌بینی نمی‌کرد. به‌طور قطع استفاده از واژهٔ «مسمومیت»، برای چنین جنایتی ناکافی است و آن را از قباحت می‌اندازد. آنچه در صحنه دیده می‌شود فراتر از مسمومیت است. در واقع نوعی «حملهٔ شیمیایی» مکرر و در حال گسترش به مدارس دخترانهٔ ایران است.

به گفته فعالان ایرانی، هیچ گروهی بیش از حکومت برای مقابله با زنان و دختران دارای انگیزه نیست و حمله شیمیایی به مدارس دخترانه با مجموعه اقدامات حکومت علیه زنان و دختران ناسازگاری ندارد.

در همین حال ادامه گسترده مسمومیت‌ها باعث بروز نگرانی‌هایی جدی شده و واکنش‌های زیادی هم در داخل و خارج به همراه داشته است. تاکنون مقام‌های حکومتی با ابهام در مورد آن اظهارنظر کرده و علت روشنی در مورد بروز این مسمومیت ها عنوان نکرده اند. آن ها همچنین افشاگران را به دامن زدن به نگرانی ها متهم کرده اند و کیهان خامنه ای خواهان بازجويی از آنها شده است.

دست داشتن یک اتاق فکر حکومتی در حملات شیمیایی

ایران اینترنشنال در گزارشی گفت: با ادامه یافتن حملات شیمیایی به مدارس ایران، فعالان ایرانی احتمال نقش داشتن جمهوری اسلامی در این حملات را نسبت به سایر احتمالات قوی‌تر دانسته‌ و بر نقش «یک اتاق فکر در درون برخی نهادهای حکومتی» در این زمینه تاکید کرده‌اند.

صدیقه وسمقی، اسلام‌شناس و عضو پیشین شورای شهر تهران به چندین احتمال درباره عوامل حملات شیمیایی به مدارس اشاره کرده است.

او می گوید: یکی از این احتمالات این است که «این اقدام جنایت‌کارانه و شرورانه محصول یک اتاق فکر در درون برخی نهادهای حکومتی باشد، از آن دست اتاق‌های فکری که تاکنون محصولاتش قتل دگراندیشان و نویسندگان، شلیک به هواپیمای مسافربری، شلیک به چشم دختران، استخدام و به کارگیری اشرار برای ارتکاب جنایاتی بوده که معمولا نیروهای شریف درون حکومت از ارتکاب آنها سر باز می‌زنند.»

وسمقی تاکید کرد: «حتی احتمال قوت و صحت این احتمال نیز بسیار تلخ، ناگوار و دهشتناک است، زیرا پیامدهای بسیار سختی را برای کشور و ملت ایران به همراه خواهد داشت، چرا که حامل پیامی سخت برای مردم معترض ، تغییرخواه، وطن دوست، آزادی خواه و آرزومند اعتلا و آبادی ایران است.»

وی گفت: پیامی که این اتاق فکر به مردم می‌دهد این است که «ما حتی با سلاح شیمیایی با شما خواهیم جنگید تا بمانیم و بر شما حکومت کنیم. ما شما را با استفاده از هر سلاحی ولو شیمیایی برده و مطیع و فرمانبردار خویش خواهیم ساخت.»

او با ارائه دلایلی درباره قوت این احتمال تاکید کرد: «من با تاسف فراوان این احتمال را قوی‌تر از دیگر احتمالات می‌دانم.»

وسمقی با اشاره به «عدم واکنش به موقع و مناسب نهادهای حکومتی برای مقابله با این جنایت»، افزود: «بنا بر سابقه امر هیچ گروهی بیش از حکومت برای مقابله با زنان و دختران دارای انگیزه نیست» و «حمله شیمیایی به مدارس دخترانه با مجموعه اقدامات حکومت علیه زنان و دختران ناسازگاری ندارد».





www.youtube.com/watch?v=xLCZC79Avvg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Rossano March 6, 2023 03:08 PM

بی ناموس قاتلٍ مردم را خر فرض کردی؟ همون که دستش چلاقه ,مسئوله شاه چراغه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: