آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 اسفند ماه 1401 = 06-03 2023

اقتصاد مقاومتی؛ وارد دهان کوسه شدیم/فیلم: آقايی دلار را شکستیم!

فیلم زیر: یک آخوند حکومتی میگه مردم صبر داشته باشید دولت انقلابی رئیسی داره آرام آرام آقايی دلار آمریکا را می شکنه!

این در حالیست که روزنامه هم میهن نوشت: اقتصاد ایران در شرایطی است که برخی آن را نزدیک به فروپاشی می‌بینند. تورم چسبنده بالای ۴۵ درصد، رشد ۵۴ برابری قیمت ارز و رشد خطرناک ۳۴ درصدی پایه پولی از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که آلارم فروپاشی اقتصادی را به‌صدا درمی‌آورد.

این منبع نوشت: حالا که درآمد نفتی از دسترس خارج شده، اداره کشور هم دچار بحران شده است و انگار وارد دهان کوسه شدیم. این اقتصاد بحران‌زده فرمان‌بردار هم نیست و به تعبیر مسعود نیلی، اقتصاددان و استاد دانشگاه تهران، اسب چموشی است که ملاحظه‌ سوار را نمی‌کند و او را زمین می‌زند.





www.youtube.com/watch?v=FixB4tj6IS0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام March 6, 2023 02:15 PM

آنچه مردم ایران به آن بی تفاوت هستند از دست رفتن اندوخته ها و یا قدرت خرید خود است که این آخوند اینگونه جیب مردم را خالی کرده و دارد لافش را میزند همین قیمت دلار است که از زمانی که به 60 هزار تومان رسید و قیمت مسکن و خودرو و مواد غذایی و خدمات را به شدت بالا برد ولی سپس دلار 10 هزار تومان پایین آمد و امروز به 50 هزار تومان رسیده ولی نه قیمت مسکن و نه قیمت خودرو و نه مواد غذایی و نه خدمات هیچ پایین نیامدند
در واقع این آخوند دارد میگوید ما با این فتنه جیب مردم را خالی کردیم اگر مردم هر روز فقیرتر می شوند به جهنم که فقیر شدند مهم این است که ما هر چند وقت یکبار دلار را بالا میبریم و پایین میاوریم و سپس قمیتهای را بالا میبریم و دیگر پایین نمیاوریم
حمله شیمایی به مدارس برای همین است که مردم به اینکه چرا قیمتها با دلار پایین نمی آید اعتراض نکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: