آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 اسفند ماه 1401 = 08-03 2023

مادر یک جان باخته، خامنه ای را "قدرت کثافت منطقه" خطاب کرد

به جای او هزاران محمدحسن دیگر پرورش خواهم داد

مادر محمد حسن ترکمان که در اعتراضات اخیر با اصابت گلوله ماموران امنیتی کشته شد، در یک پست اینستاگرامی خاطره‌ای از پسرش را تعریف کرده است. ‌‌

به گزارش بی بی سی، ‌خانم سجادیان نوشته است که با دیدن کفش‌های محمد حسن که او را آخرین بار با آنها دیده است یاد زمانی می‌افتد که محمد حسن سال سوم دبیرستان بوده و شب دیر آمده خانه و موبایلش را هم جواب نمی‌داده است. آن شب محمد حسن با پای بدون کفش و زخمی به خانه برمی‌گردد و ماجرا را به مادرش می‌گوید اما قول می‌گیرد که برای کسی تعریف نکند.

محمد حسن می‌گوید که در راه خانه پسری همسن خودش را دیده با کفش پاره و وضعیت بسیار بد. او هم کفش خود را از پا در می‌آورد و به پسر نیازمند می‌دهد و همینطور تمام پول‌هایش را. برای همین مجبور می‌شود پیاده به خانه برگردد و موبایلش هم شارژ نداشته که به مادرش اطلاع دهد.

خانم سجادیان نوشته است «قدرت کثافت منطقه تو محمد حسنی را مورد هدف قراردادی که عاشقانه عاشق مردم و همنوعش بود، محمد حسن را با ضرب سه گلوله از رسیدن به آرزوهایش بازداشتید، آرزوهای محمد حسن فقط مهربانی و محبت و عشق و خدمت به همنوعانش بود، اما حالا من یک محمد حسنم، من به جای محمد حسن تمام آرزوهایش را برآورده می‌کنم، قدرت کثافت منطقه؛ من به جای محمد حسن هزاران محمدحسن را پرورش خواهم داد.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: