آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 اسفند ماه 1401 = 10-03 2023

واکنش حقوقدان ایرانی به صحبت‌های یابوی مجلس خامنه‌ای+فیلم

محسن برهانی، حقوقدان ایرانی در واکنش به سخنان مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس خامنه ای و عضو باند فاشیستی موتلفه اسلامی گفته اگر او «نماینده واقعی اکثریت» مردم بود، طور دیگری صحبت می‌کرد.

این عضو مجلس خامنه ای پیشتر در گفت‌وگیی با یک شبکه اینترنتی درباره اینستاگرام گفته بود که با فیلترینگ این شبکه موافق است و «کاری به نظر مردم ندارم.» (فیلم زیر)

آقای برهانی در توییتی نوشت: «امثال آقای میرسلیم باید هم بگویند که: "من با نظر مردم کار ندارم". اگر نامبرده و هم‌فکرانش نماینده واقعی اکثریت مردم و نیازمند آراء شهروندان بودند، بگونه‌ای دیگر صحبت می‌کردند.»

اشاره آقای برهانی به انتخابات مجلس یازدهم است که با کمترین مشارکت مردمی در سال‌های اخیر روبرو شد و انتقادات زیادی در پی رد صلاحیت گسترده داوطلبان نمایندگی توسط شورای نگهبان داشت.

به نظر این نماینده مجلس، «اینستاگرام باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست.»

مقامات حکومتی همیشه از وجود شبکه‌های مجازی ابراز نگرانی کرده‌اند و محدودیت‌های زیادی را برای کاربران اعمال کردند و در حال حاضر اکثر شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب فیلتر هستند.





www.youtube.com/watch?v=9P8FjZJUtVs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: