آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 اسفند ماه 1401 = 12-03 2023

مسموم‌ سازی دختران دانش آموز و شکست نمایش دیدنی ضحاک/فیلم

فیلم زیر: شناسایی عوامل حملات شیمیایی توسط یک دختربچه حزب اللهی در صداوسیما

با گزارش مفتضح ستاد موسوم به حقوق‌بشر قوه قضائیه خامنه ای و پخش صحنه‌سازی های مشمئزکننده از اعتراف اجباری دانش‌آموزان، پردهٔ دیگری از سناریوی مسموم‌سازی جنایتکارانهٔ دانش‌آموزان به‌صحنه آمد. نمایش رسوایی که شتاب‌زده سر هم شده بود تا ضحاک را در ببرد، اما رسوایی دیگری بر رسوایی های پیشین افزود.

این نمایش مسخره یادآور اعتراف تلویزیونی بود که در تیرماه ۷۳ پخش شد که در آن ۳دختر جوان اعتراف می‌کردند کشیشان آزادیخواه مخالف نظام را کشته و مثله کردند تا آن را به‌ گردن نظام بیندازند. اینجا هم دختری که به‌عنوان دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان لار معرفی می‌شد، در اظهارات تکه‌ پاره بی‌سر و تهی اعتراف می‌کرد که با همدستی پدرش به‌چند مدرسه در لار بمب شیمیایی پرتاب کرده تا «مردم به‌نظام بدبین شوند».

این پرده از نمایش پس از ورود خامنه‌ای به‌ صحنه بالا رفت. نحوهٔ ورود خامنه‌ای پس از صد روز آنهم در روز درختکاری حاکی از وحشت و سراسیمگی او از پیامدهای نقشه جنایتکارانه‌ ای بود که داشت بر سر نظام آوار می‌شد. پس از ورود خامنه‌ای جریان مسموم‌سازی یک‌باره فروکش کرد و بیش‌ از‌ پیش آشکار گردید که همهٔ این ماجرا زیر سر خودش بوده و از اول تا آخر با کارگردانی و صحنه‌گردانی خود او صورت گرفته است.

تناقضات این نمایش جنایتکارانه آن قدر انبوه و آن‌چنان آشکار است که حتی رسانه‌های داخلی نیز به‌کرات دربارهٔ آن سخن گفته و نوشته‌اند و نیازی به‌تکرار آنها نیست؛ اکنون کمتر کسی است که نداند هدف ضحاک ولایت و دژخیمانش از مسموم‌سازی دانش‌آموزان، به‌دست آوردن جایگزین و مکملی برای گشت ارشاد و ابزاری برای انتقام از دختران دانش آموز در قیام بوده است.

رسانه‌های بیگانه خبر فروشی خود را انجام می‌دهند!

ایران اینترنشنال امروز در گزارشی گفت: در حالی که حملات شیمیایی به مدارس ایران همچنان ادامه دارد، مقام‌های حکومتی مدعی «بازداشت تمام عوامل» این مسمومیت‌ها شده‌اند و وزیر آموزش و پرورش نیز بر نبودن «مشکل» در مدارس تاکید کرده است.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه ۲۱ اسفند درباره آخرین وضعیت پیگیری مسموم‌سازی‌های سریالی دانش‌آموزان گفت: «تا الان به ما گفتند مشکلی نیست، می‌توانیم مدرسه را باز بگذاریم و دانش‌آموزان می‌توانند هر روز مدرسه باشند.»

نوری بار دیگر رسانه‌ها را در این زمینه متهم کرد و گفت: «رسانه‌ای‌ها اهداف رسانه‌ای خود را روی دانش‌آموزان پیاده می‌کنند و از جامعه مخاطب بهره خود را می‌گیرند. در واقع رسانه‌های بیگانه خبر فروشی خود را انجام می‌دهند.»

متهم کردن رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی در حالی است که دستگاه‌های اطلاعاتی حکومت از ارائه گزارش و جزئیات درباره این حملات شیمیایی خودداری می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی همچنین دانش‌آموزان ایرانی را متهم به «کم بودن سواد رسانه‌ای» کرد و گفت: «وقتی که دانش‌آموزان ما آماده نباشند دچار مشکل می‌شوند و تهدید این فضا برایشان زیاد می‌شود چراکه سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان کم است.»

پرونده سازی برای معلمان حامی دانش آموزان آسیب دیده

این در حالیست که سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران درباره وارد کردن اتهام «ناامن‌سازی روانی» به فعالان مدنی از سوی رسانه‌های حکومتی گفت که نهادهای امنیتی در حال پرونده‌سازی جدید برای فعالان صنفی هستند.

محمد حبیبی در واکنش به گزارش سایت امنیتی مشرق درباره «ناامن‌سازی روانی جامعه» به وسیله فعالان صنفی پس از مسموم‌سازی دانش‌آموزان، نوشت که نهادهای امنیتی قصد دارند برای فعالان صنفی و مدنی پرونده‌‌های جدید بسازند.

او در اینستاگرام خود نوشت: «اتاق فکر نهادهای امنیتی در حال فرافکنی مسوولیت خود در موضوع مسمومیت دانش‌آموزان و پرونده‌سازی جدید برای فعالان صنفی و مدنی است.»





www.youtube.com/watch?v=uunziD6mm-4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: