آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 اسفند ماه 1401 = 13-03 2023

ایران؛ معترضان برای "سه شب آتش" آماده می شوند؛ رژیم ترسیده

فراخوان‌ها، تصاویر و ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آماده شدن معترضان برای برگزاری تجمع در شب چهارشنبه‌سوری است. همزمان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تهدید کرده پلیس از "لباس‌شخصی‌ها" در این شب استفاده می‌کند.

با نزدیک شدن به مراسم چهارشنبه سوری، اشتراک فراخوان‌‌ها با هشتگ "سه شب آتش" در فضای مجازی با هدف برگزاری تجمعات اعتراضی در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ اسفند شدت گرفته است.

حساب توئیتری "شهرک اکباتان" عکسی را منتشر کرده که یکی از پوسترهای فراخوان را که روی دیوار یکی از ورودی‌ها نصب شده نشان می‌دهد. تصویری نیز از یک دیوارنویسی با همین مضمون در شهرک چیتگر منتشر شده است. عکس‌هایی هم از اشتراک این فراخوان در واگن‌های مترو و دیگر اماکن شهری انتشار یافته‌اند.

به گزارش دویچه وله، حساب توئیتری "۱۵۰۰ تصویر" ویدئوهایی را منتشر کرده که بنرهای اعتراضی نصب‌شده در برخی بزرگراه‌های تهران را نشان می‌دهند که در آن به همراهی با فراخوان‌های چهارشنبه‌سوری دعوت شده است. روی یکی از این بنرها با اشاره به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان نوشته شده: «نمی‌تونم نفس بکشم، ۲۲، ۲۳، ۲۴ اسفند».

هراس افکنی با اوباش لباس شخصی دیگر اثر ندارد

سرکرده نیروی انتظامی تهران جوانان را تهدید کرد که نیروهای تحت امرش در جریان جشن چهارشنبه‌سوری امسال قرار است از مزدوران حکومتیِ لباس‌شخصی هم استفاده کنند.

این جنایتکار در حالیکه آدمکشان لباس شخصی را "گروه‌های مردمی مساجد" معرفی کرده گفته است: پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده و با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد.

حضور ماموران لباس شخصی و نیروهای بسیج مساجد در سال‌های گذشته و به ویژه در اعتراضات اخیر و تصاویری از برخوردهای وحشیانه این افراد با واکنش های شدید داخلی و خارجی مواجه شده است.

اغلب مساجد در ایران زیر نظر سپاه پاسداران فعال هستند و گزارش‌هایی از استفاده از این اماکن به عنوان محل بازداشت موقت معترضان و محل شکنجه آنها منتشر شده است.

به تازگی و به دنبال انتشار تصاویر برخورد خشن یک مامور لباس‌شخصی با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و کشیدن موهای سر او خشم وانزجار عمومی را برانگیخت که نیروی انتظامی مجبور شد در اطلاعیه‌ای بگوید که این فرد مامور پلیس نبوده است.

سرکرده نیروی انتظامی اصفهان هم تهدید کرد که افرادی که بازداشت شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند و حتی شلاق خواهند خورد.

یک آخوند حکومتی با نام آل هاشم هم گفته: امسال خطر بیشتر هم هست ممکن است دشمنان بیایند از برنامه چهارشنبه‌سوری سوءاستفاده کنند...

فیلم زیر؛ پاسخ جوانان انقلاب مهسا: قیامی برپا خواهیم کرد که دنبال سوراخ موش بگردین برای خودتون.. ما پیروزیم...




www.youtube.com/watch?v=PGIQV4YZJNE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام March 14, 2023 02:00 AM

هموطنان عزیز به اطلاع ما رسانده شده که رژیم بچه کش به دنبال به آشوب کشاندن چهارشنبه سوری امسال با موتورسواران بسیجی و خرابکاری در سطح شهرهاست که اینها را به جوانان ما که در حال رقص و شادی هستند نسبت دهند

موتورسواران غریبه که به محله های شما رفت آمد میکنند و سر زده از راه میرسند را ایست کنید و بازپرسی و بازرسی شوند و با گشتن کوله پشتی وسایل سرکوب آنها گرفته و سپس آنها را از محله های خود بیرون کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: