آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 اسفند ماه 1401 = 14-03 2023

رئیس جمهور سابق آمریکا: جهان در وضعیت خطرناکی قرار دارد

رئیس جمهوری سابق آمریکا در جریان یک کمپین انتخاباتی با حمله دوباره به سیاست های دولت بایدن اعلام کرد که عملکرد او ایالات متحده را به سمت یک رکود بزرگ جدید سوق خواهد داد.

به گزارش نشریه نیوزویک، ترامپ طی سخنانی در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت آیووا ابراز داشت که بایدن ممکن است تبدیل به «هربرت هوور» جدید شود و پیامدهای اقتصادی آن خیلی بیشتر از سال ۱۹۲۹ باشد. در دوره هوور سی و یکمین رئیس جمهوری آمریکا، اولین رکود بزرگ اقتصادی آمریکا اتفاق افتاد.

رئیس جمهوری سابق آمریکا با حملات تند به بایدن از سیاست‌های او در قبال چین و روسیه نیز انتقاد کرد. دونالد ترامپ اینطور استدلال کرد که جو بایدن روسیه را مستقیم به آغوش چین سوق داده و جهان هرگز مانند برهه کنونی در وضعیت خطرناک قرار نداشته است.

ترامپ درمورد عملکرد مقام‌های دولت بایدن بیان کرد: با این دولت ممکن است از جنگ جهانی سوم سر درآوریم، زیرا آنها درست صحبت نمی‌کنند. آنها وقتی باید خوب رفتار کنند، سخت رفتار می کنند، وقتی باید سخت رفتار کنند، خوب رفتار می کنند. راستش را بخواهید، آنها نمی دانند دارند چه کار می کنند. ما در نهایت بر سر این چیزها از یک جنگ جهانی سر در خواهیم آورد.

وی ادامه داد: این یک جنگ هسته ای خواهد بود. بنابراین، مانند جنگ جهانی دوم نیست، جایی که ما تانک‌ها و تفنگ‌های ارتش داشته باشیم و به دنبال هم برویم. این سطحی است که احتمالاً جهان را به پایان می‌رساند. ما آدم‌هایی را داریم که نمی‌دانند در حال انجام چه کاری هستند.

ترامپ در ادامه گفت که وی تنها نامزد ریاست جمهوری آمریکا است که می‌تواند از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کند و در این باره افزود: امروز در مقابل شما ایستاده ام، من تنها نامزدی هستم که می توانم این قول را بدهم: من از جنگ جهانی سوم جلوگیری خواهم کرد. چون من واقعاً معتقدم که شما جنگ جهانی سوم را خواهید داشت.

ترامپ همچنین به حاضران گفت که پیروزی او در سال ۲۰۲۴ منجر به پایان جنگ روسیه و اوکراین خواهد شد، جنگی که بیش از یک سال طول کشیده و هیچ نشانه‌ای از احتمال مذاکره برای توافق و صلح وجود ندارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: