آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 اسفند ماه 1401 = 14-03 2023

مملکت را به بهانه "برنامه‌ خارج از شئونات اسلامی" پلمب می‌کنند

هم‌زمان با حضور گسترده زنان بی‌حجاب در خیابان‌ها و مراکز خرید، هرروز خبری درباره پلمب مراکز تجاری یا مکان‌های عمومی به دلیل رعایت نکردن حجاب منتشر می‌شود.

در جدیدترین مورد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمب پارک طبیعت گردی در کویر یزد خبر داد. به گزارش ایسنا، احمد آخوندی گفته فعالیت این پارک بدون مجوز بهره‌بردای بوده اما بلافاصله "برگزاری برنامه‌ای خارج از شئونات اسلامی" را دلیل پلمب شدن آن عنوان کرده است.

همچنین مجتمع تجاری الماس کریمخان در تهران نیز به دلیل استفاده از یک زن بی‌حجاب در کلیپ تبلیغاتی‌اش پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، یک اکوکمپ کویری نیز در شهرستان نطنز به نام "کمپ متین‌آباد" به دلیل "عدم رعایت حجاب" پلمب شده است.

این خبرگزاری به نقل از رئیس این کمپ نوشته: «صبح شنبه به محل کمپ مراجعه کردند و ضمن دستور برای تخلیه مسافران حاضر در کمپ، اعلام کردند که کمپ متین آباد به دلیل رعایت نکردن حجاب از سوی گردشگران پلمب است.»

رئیس این کمپ گفته برای نوروز پنج هزار نفر این کمپ را رزرو کرده بودند و حالا باید پول تمامی آنها بازگردانده شود.

روز گذشته نیز هتل سرای عامری‌ها در کاشان با دستور دادستان به دلیل "عدم رعایت حجاب توسط گردشگران" پلمب شده بود.

به گزارش دویچه وله، سرای عامری‌ها بزرگترین خانه تاریخی ایران است که به هتل تبدیل شده و در رتبه بندی سایت «تریپ ادوایزر» برای سال ۲۰۲۲ رتبه نخست در بین هتل‌های سنتی در خاورمیانه را به دست آورد.

گفته می شود مجتمع تجاری الماس کریم‌خان، بورس طلا و‌ جواهر در تقاطع خیابان کریم‌خان و خیابان حافظ تهران در پی انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی با حضور یک زن بدون حجاب توسط نیروهای اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شده است.

جمع کردن میز و صندلی‌های کتابخانه دانشگاه

به گزارش کانال تلگرامی شواری صنفی دانشجویان کشور، پس از اعتراض دانشجویان دانشگاه بهشتی به تفکیک جنسیتی در کتابخانه مرکزی این دانشگاه، ریاست دانشگاه اقدام به جمع کردن میزها و صندلی‌های بخش مطالعه کرده و به این ترتیب امکان مطالعه در کتابخانه برای دانشجویان در حال حاضر وجود ندارد.

بر اساس این گزارش هم‌زمان با این اقدام، حراست دانشگاه نیز دانشجویانی را که در تجمع علیه تفکیک جنسیتی شرکت کرده بودند، تلفنی احضار کرده است.



خسرو March 14, 2023 06:51 PM

اینها با این کارها خشم و استقامت مردم را برای سرنگونی رژیم منحوس افزایش میدهند
یکی بر سر شاخ و بن میبرید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: