آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 اسفند ماه 1401 = 17-03 2023

سپاه داعشی این جوان مبارز را هم زیر شکنجه کُشت و پیکرش را در..

حساب کاربری «+۱۵۰۰ تصویر» اعلام کرد که پیکر بی جان صادق فولادی که در گچساران به حرفه کفاشی مشغول بود درحالی‌که آثار شکنجه و کبودی بر آن دیده می‌شد، در یک کانال آبی دراین شهر پیدا شده است.

صادق فولادی‌ جوان ۲۹ ساله، کارگرِ آزادیخواه و مبارز در بهمن ماه توسط ماموران اطلاعات سپاه ربوده شد و پس از ۱۸ روز شکنجه پیکر او را با دستان بسته در یک کانال آب انداختند.

صادق برای ۱۴ بهمن فراخوانی برای تجمع در پشت یکی از کانال‌های شهر را داده بود که همان روز توسط اطلاعات سپاه ربوده شد. همان کانالی که در آن پیکر بی‌جان و شکنجه‌شده‌اش را پیدا کردند. این جوان مبارز به کتاب و ورزش علاقه بسیار داشت و دارای معلومات بالایی در زمینه‌های مختلف بود.

نام کفاشی او نیز «کفاش گل‌های رنج» بود و با درآمد ناچیزی که از این راه به دست می‌آورد به کودکان کار کمک می‌کرد.

به گفته فعالین، این اولین بار نیست که در شهر گچساران چنین اتفاقی می‌افتد. مدتی قبل زن و مرد دیگری نیز توسط عوامل حکومتی کشته شدند که رژیم در سکوت خبری بر این جنایت‌ هولناک مانند همیشه سرپوش گذاشت.

بنا به گفته نزدیکان صادق، اداره اطلاعات گچساران خانواده او را تحت فشار قرار داده‌اند که علت قتل فرزندشان را رسانه‌ای نکنند و دلیل قتل او را هم خصومت شخصی عنوان کنند.

جوان مبارزی که کفاشی می کرده و درآمد ناچیزی داشته و حتی با آن به کودکان کار نیز کمک می‌رسانده، چه خصومت شخصی می‌تواند با کسی داشته باشد. دروغ‌ها و جنایات حکومت خامنه ای پایان‌ناپذیر است و هر روز گوشه‌ای از جنایاتش نمایان می‌شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: