آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 اسفند ماه 1401 = 17-03 2023

فیلم؛ تظاهرات در زاهدان: باید میوه انقلاب را مجبور به افتادنش کنیم

معترضان در زاهدان امروز بار دیگر به خیابان‌های شهر آمدند. به گزارش سایت حال وش که اخبار سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهد معترضان شعار می دادند: «ایرانی با غیرت، حمایت حمایت (فیلم زیر)»،«می کشم می کشم آنکه برادرم کشت» و «مرگ بر جمهوری اسلامی».

امام جمعه اهل سنت زاهدان هم در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال، حاکم شدن نگاه مذهبی بر کشور را عامل بن‌بست سیاسی حکومت ایران خواند و گفت: ایران رنگین‌کمانی از قومیت‌ها، مذاهب و تکثرهاست که نگاه مذهبی حاکم در ۴۴ سال نتوانسته بین آن‌ها مساوات و تعادل برقرار کند و این نگاه با شکست مواجه شده است.

معترضان در زاهدان همچنین دست نوشته ای را بلند کرده بودند که در آن آمده: «انقلاب سیبی نیست که برسد از درخت بیفتد، باید مجبور به افتادنش کنیم»




www.youtube.com/watch?v=qalA27QJ6Uo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



دوست March 17, 2023 06:54 PM

دورود برشما! این مولوی امام جماعت زاهدان چند روز پیش گفته بود که زنان باید حتما سرشان را بپوشانندن ازش پرسیدن که اگر اطاعت نکردند چی ؟ با بله گفتن(یعنی حواسش نبود که متوجه سوال بشه ) ! !گفت که بقیه خانمها ارشادش کنند، حتا اگر شد چندین مرتبه تکرار کنند حالا جا پای خمینی نمیگذارد؟؟؟ واقعا متوجه باشیم٠

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: