آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 اسفند ماه 1401 = 18-03 2023

صدور حکم جلب پوتین؛ واکنش معنادار بایدن: خامنه‌ای نفر بعدی است؟

فیلم زیر: دیوان کیفری بین‌المللی حکم بازداشت ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه را برای ارتکاب جنایات جنگی و به اتهام دست داشتن در ربودن کودکان اوکراینی صادر کرد.

دادستان‌ دادگاه بین‌المللی کیفری به بی‌بی‌سی گفته است: نمی‌توان با کودکان همچون غنائم جنگی برخورد کرد. آنها را نمی‌توان از سرزمین‌شان به جای دیگری انتقال داد.

وی گفته: این جرمی است که برای تشخیص آن نیازی نیست که شما وکیل باشید، برای این که جرم بودن آن را بفهمید فقط کافی است عضوی از بنی بشر باشید.

همزمان رئیس جمهور آمریکا از صدور حکم بازداشت علیه همتای روس خود استقبال کرده و گفته رئیس جمهور روسیه به وضوح مرتکب جنایت جنگی شده است.

آقای بایدن در واکنش به صدور این حکم گفته است که از نظر او واضح است که رئیس جمهوری روسیه مرتکب جنایت جنگی شده است.

اشاره رئیس جمهور آمریکا به اتهام انتقال هزاران کودک اوکراینی به خاک روسیه پس از تصرف بخش های بزرگی از اوکراین مانند شهر ماریوپل است.

آقای بایدن درباره ضمانت اجرایی و ارزش حکم بازداشت رئیس جمهور روسیه گفته: به نظرم من این حکم وجاهت دارد و نکته اساسی این است که پیام خیلی مهم و قدرتمندی را گوشزد می‌کند.





www.youtube.com/watch?v=ZKPUHtT1jnA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: