آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 اسفند ماه 1401 = 18-03 2023

آخوند حکومتی: کوتاه بیاییم شوهر دزدی با بی‌حجابی بیشتر خواهد شد!

به گزارش اصلاحات نیوز، رئیس دفتر اسبق مصباح یزدی با بیان اینکه در مسئله عفاف و حجاب تنها مسئله سلامت خانواده نیست، گفت: بحث این است که الحیا راس الدین. یعنی واقعا حیا برای جامعه به منزله سر برای بدن است و زمانی که نباشد می‌شود بدن بی سر. بدن بی سر حیات و ارزشی ندارد.

آخوند حسین جلالی گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. بی حجابی باعث می‌شود که خانواده‌ها متلاشی شوند. شوهران از خانواده‌ها جدا شوند و یک شوهر دزدی صورت بگیرد.

نگرانی آخوندهای حوزه‌ها: کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد

گردانندگان حوزه‌های علمیه تهران در نامه‌ای به رئیسی ضمن اشاره به آنچه "سرعت برهنگی و موج انفعال در کشور" نامیدند، خواستار مواجهه با شبکه‌های اجتماعی شدند.

آنها نوشته‌اند: تاریخ اثبات نموده برای نقض حریم کشور هر میزان کوتاه آمده‌ایم، دشمن جلوتر خواهد آمد، و اگر قرار باشد امروز از قانون حجاب عقب‌نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم.

در این نامه، هدف از حجاب اجباری در قانون جمهوری اسلامی مورد اذیت قرار نگرفتن زنان از سوی افراد سطحی‌نگر و محدود نشدن زنان به بُعد بدن عنوان شده و آمده است: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می‌کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می‌زند.




ایران فردا March 18, 2023 11:01 AM

این جنایتکاران پدوفیل فرقه جنایتکار فقط انسان ها را از ناف به پائین مینگرند ٫ از عشق و علاقه و انسانیت بویی نبردنند ٫ از رابطه سالم بین انسان ها شعوری ندارند ٫ کودکان ۹ سله را که باید با عروسک بازی کنند به رختخواب میکشانند و اسم خود را هم انسان میگذارند ٫ ننگ و لعنت بر آن دین و آئینتان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: